فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) سراوان گفت: توجه به رفتار و سیره زندگی ائمه اطهار از مهمترین عوامل کامیابی و دستیابی به سعادت دنیوی و اخروی است.
کد خبر: ۹۰۳۶۸۷۵
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

مهدیه سربندی، فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) سپاه شهرستان سراوان در شورای امر به معروف و نهی از منکر حوزه بسیج خواهران این شهرستان که با حضور فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج  این شهرستان برگزار شد، با اشاره به این مطلب که امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دین اسلام است و همگان رسالت دارند تا این مهم را در جامعه نهادینه و فرهنگ سازی کنند،گفت: حضرت معصومه(س) بهترین الگو اخلاق و رفتار برای بانوان مسلمان است.

وی  عفاف و حجاب را یکی از معروفات جامعه برشمرد و افزود: بانوان جامعه در ابعاد مختلف عفاف و حجاب، پاکدامنی می‌توانند از حضرت معصومه(س) الگوبرداری کنند.

سربندی بیان کرد: حضرت فاطمه معصومه(س) نماد ولایتمداری، زهد و پارسایی است و در عرصه ولایتمداری، عبادت و حوزه بانوان یگانه، دوران خود بودند.

فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) سراوان تصریح کرد: بانوان جامعه باید در همه امور از این بانوی بزگوار جهان اسلام به عنوان یک معروف  الگو گرفته و به خاطر داشته باشند جامعه با الگوگرفتن از سیره و زندگی چنین شخصیت‌هایی از گزند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در امان خواهد بود.

سربندی به جنگ نرم دشمن به عنوان یک منکر اشاره و ادامه داد: امروز دشمن حجاب و عفاف بانوان جامعه را مورد هدف قرار داده و از همه ظرفیت و توانایی خود برای از بین بردن حجاب اسلامی و از هم پاشیدگی بنیان خانواده‌ها استفاده می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بانوان جامعه با رعایت حجاب و عفاف، علاوه بر ناکامی دشمن به اهدافش، سلامت اخلاقی را در جامعه تضمین و از بروز آسیب‌های اجتماعی نیز جلوگیری می کنند.

این مسئول تاکید کرد: توجه به رفتار و سیره زندگی ائمه اطهار از مهمترین عوامل کامیابی و دستیابی به سعادت دنیوی و اخروی است.
ارسال نظرات