خبرهای داغ:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: 198 سری جهیزیه از طریق مشارکت های مردمی در سه ماهه نخست امسال به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اهدا شده است.
کد خبر: ۹۰۳۶۸۷۷
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، ابراهیم جعفری با بیان اینکه برای تأمین این تعداد جهیزیه بیش از 695 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: از این مبلغ حدود 192 میلیون تومان از طریق صدقات بوده و بقیه از محل اعتبارات دولتی تأمین‌شده است.                                                                                                   

وی ادامه داد: بخشی از هزینه‌های تامین جهیزیه‌ها از محل اعتبارات دولتی و بخشی نیز با مشارکت خیران و مردم نیکوکار آذربایجان شرقی تهیه و در اختیار نوعروسان قرار می گیرد.       

جعفری اظهارداشت: اکنون 200 نوعروس در نوبت دریافت جهیزیه هستند که به همت خیران و مردم نیکوکار آذربایجان شرقی تأمین خواهد شد.   

وی با اعلام اینکه در سال گذشته دو هزار و 451 سری جهیزیه با هزینه هفت میلیارد و 478 میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد، افزود: برای تامین این تعداد جهیزیه چهار میلیارد تومان از طریق صدقات مردم و کمک های خیران و بقیه از طریق اعتبارات دولتی هزینه شده است.          
جعفری به اهمیت کمک خیران آذربایجان شرقی در تهیه جهیزیه برای نوعروسان اشاره کرد و افزود: مشارکت مردم و خیران در تأمین جهیزیه، موجب ترویج فرهنگ ازدواج در بین جوانان و کمک به نیازمندان می‌شود.                                                                                     

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح کوثر توسط کمیته امداد، بیان کرد: پرداخت کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و ازدواج به نوعروسان و فرزندان مددجویان باهدف ترویج سنت حسنه ازدواج و سبک زندگی اسلامی انجام می‌شود.                                                                                    

 
 
ارسال نظرات