علما و بزرگان اهل سنت هرمزگان با تاکید بر اینکه تیم اقتصادی برای حل مشکلات اقتصادی باید منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دهند، اظهار کردند: ارتباط با کشورهای دیگر نباید به قیمت ضربه به اقتصاد و استقلال کشورمان صورت گیرد.
کد خبر: ۹۰۳۶۸۸۶
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

 

  
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ علما و بزرگان اهل سنت هرمزگان با تاکید بر اینکه تیم اقتصادی برای حل مشکلات اقتصادی باید منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دهند، اظهار کردند: ارتباط با کشورهای دیگر امری مهم است ولی نه به قیمتی که اقتصاد و استقلال کشور ما ضربه بخورد و امورات داخلی کشور معطل برجام اروپایی باشد.

تیم اقتصادی منویات رهبری را سرلوحه کار قرار دهد

شیخ محمد صدیق بهجت، عالم اهل سنت هرمزگان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت اظهار کرد: با ایجاد وحدت بین همه ارگان ها و  قواهای مجریه، اجراییه و مقننه می توان بر هر مشکلات فائق آمد.

عالم اهل سنت هرمزگان با تاکید بر اهمیت مسائل اقتصادی کشور افزود: تیم اقتصادی باید منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهد تا بتوانند تمام مسائل اقتصادی کشور را حل نمایند.

بهجت با بیان اینکه شفاف سازی اقتصادی امری مهم است، تصریح کرد: دولت با شفاف سازی برای مردم آنها را با مشکلات آشنا کرده تا ملت همکاری های لازم را با دولت انجام می دهند.

وی ادامه داد: مردم زمانی که بدانند مسئولان با اخلاص و به صورت جهادی کار می کنند، پای کار می آیند اما وقتی که مسئولان به جای حل مشکلات مردم به دنبال کارهای خود باشند باعث شکاف بین ملت و دولت می شود.

عالم اهل سنت هرمزگان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند باید با متخلفان سکه و ارز در هر سطحی که هستند برخورد شود، عنوان کرد: باید با متخلفان در هر پست، مقام و هر سطحی به طور جد برخورد شود.

بهجت با تاکید بر سخنان رهبر انقلاب طرف های اروپایی را موظف به ارائه تضمین در خصوص برجام دانست و خاطر نشان کرد: ارتباط با کشورهای دیگر امری مهم است ولی نه به قیمتی که اقتصاد و استقلال کشور ما ضربه بخورد.

امورات داخلی کشور نباید معطل برجام اروپایی باشد

شیخ کثیر، امام جمعه اهل سنت بخش شیبکوه هرمزگان در گفتگو با خبرنگارهرمزبا اشاره به بیانات رهبری اظهار کرد: برای بهبود اقتصاد نباید تمام نگاه ما به خارج از کشور که امری نامعقول بوده باشد؛ زیرا مشکلات اقتصادی ما باید از داخل و با استنباط اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی)حل شود.

عالم اهل سنت هرمزگان افزود: دولتمردان اگر می خواهند برای مشکلات مردم تلاشی داشته باشند در وهله اول باید مشکلات اقتصادی را حل و منویات رهبری درباره اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشند.

کثیر با تاکید براینکه دولت باید تیمی را برای رفع مشکلات اقتصادی کشور تشکیل دهد، عنوان کرد: با توجه به اینکه دولت تمام تلاش خود را برای حل مشکلات اقتصادی کشور انجام داده؛ اما متاسفانه تا به امروز تیمی که تمام هدفش حل مشکل اقتصادی کشور، وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه چهارسال تمام وقت دولت برای برجام گذرانده شده است، بیان کرد: شایسته نیست بعد از چهار سال دولت منتظر کشورهای اروپایی و ۴+۱ باشد و تمام امورات داخلی کشور معطل نتیجه برجام دوم و برجام اروپایی باشد.

عالم اهل سنت هرمزگان تصریح کرد: همان طور که برخورد با متخلفان سکه و ارز دغدغه رهبر انقلاب بوده امید است که دولتمردان با همکاری های مستمر این مفسدان اقتصادی را شناسایی و برای مردم شفاف سازی کنند.

کثیر خاطر نشان کرد: مردم کشور ما از بهترین و صبورترین افراد جهان بوده و پای انقلاب و نظام هستند لذامسئولا وظیفه شان را به نحو احسن انجام داده  و تلاش مضاعف برای حل مشکلات اقتصادی کشور به کار بندند.

باید با تخلفات میلیاردی مسئولان برخورد شود

شیخ احمد خنجی، امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت اظهار کرد: باید افراد متخصص و کارآمد مسئولیت های کشور را بر عهده بگیرند و با انتخاب افراد متخصص در کابینه اقتصادی، حل مشکلات مردم را دنبال کنند.

عالم اهل سنت هرمزگان تصریح کرد: مسئولان باید رانت خواری های صورت گرفته در دولت را شفاف سازی کنند تا دولت و ملت در کنار یکدیگر و با اتحاد مشکلات جامعه را حل نمایند.

خنجی با تاکید بر فرمایشات رهبر مبنی براینکه باید با متخلفان سکه و ارز در هر سطح و پست و مقامی برخورد شود، عنوان کرد: اگر با تخلفات میلیاردی مسئولان برخورد جدی صورت گیرد،  قطعا جامعه به ثبات و آرامش می رسد.

وی خاطر نشان کرد: غربی ها تنها به فکر منافع خود در جهان بوده و برای دستیابی به خواسته هایشان به زور متوسل می شوند.

ارسال نظرات