استاد حوزه و دانشگاه هرمزگان:

مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف مدیریت اقتصادی است/ مسئولان با حقوق نجومی درد کارگران را نمی فهمند

استاد حوزه و دانشگاه هرمزگان با تاکید بر اینکه دولت با اقتدار باید مشکلات اقتصادی را حل و فصل کند،اظهار کرد: مشکلات کنونی اقتصادی ناشی از ضعف مدیریتی است که نیازمند نقشه راه اقتصادی با ثبات می باشد.
کد خبر: ۹۰۳۶۸۹۶
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام مجتبی رادمنش،استاد حوزه و دانشگاه حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار هرمز در حاجی آباد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در هیئت دولت ، تیم اقتصادی دولت را میاندار و محور اصلی کشور دانست و اظهار کرد: دولت باید مقتدر به مشکلات اقتصادی کشور رسیدگی و با برنامه ریزی دقیق مشکلات را حل کند.

رادمنش با بیان اینکه دولت با اقتدار باید مشکلات اقتصادی را حل و فصل کند، افزود: مردم احساس می کنند که دولت از مردم فاصله گرفتند از این رو دولت با حل مشکلات و حضور در بین مردم خود را از مردم جدا نداند.

وی با تاکید بر اینکه دولت در روابط خارجی مقتدر و بدون ترس وارد شود،بیان داشت: اقتدار دولت در روابط خارجی باعث استحکام پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رادمنش تصریح کرد: اگر در معاهدات جهانی قرارداد سستی بسته شود، دولت و نظام جمهوری اسلامی ضربه می خورد چنانچه اگر این قرارداد محکم بسته شود نظام کشور ما در عرصه جهانی مقتدر است.

وی با بیان اینکه دولت باید یک نقشه راه اقتصادی با ثبات داشته باشد، تصریح کرد: برنامه ریزی در زمینه اقتصاد مقاومتی یا اقتصاد داخلی باید دارای ثبات باشد نه اینکه یک روز روی نمودار بالا و یک روز پایین باشد .

معاون حوزه علمیه امام صادق شهرستان حاجی آباد با اشاره به اینکه دولت و قوه قضائیه باید با متخلفات برخورد قاطع داشته باشد، افزود: دولت مسئول نظارت بر امورات کشور است پس باید در زمینه ورود و خروج قاچاق از کشور اشراف کامل داشته باشد و مقتدرانه از قاچاق، پول شویی و مشکلات اقتصادی جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: قاچاق کمر اقتصاد کشور را شکسته و لزومی ندارد کالایی که داخل کشور تولید می شود از خارج از کشور وارد کرد از این رو دولت به این مسئله رسیدگی و از تولید داخل حمایت کند.

رادمنش با بیان اینکه که مسئولین اگر بخواهند در دل مردم جای داشته باشند باید طبق اهداف و آرمان های انقلاب پیش بروند و درد مردم را بدانند،خاطرنشان کرد: مسئولین دولتی که حقوق  ۴۰تا ۵۰میلیونی دریافت درد مردم کارگر که با حقوق ۸۰۰تومانی زندگی می کنند را نمی فهمند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار