مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد

حجاب زیبا‌ترین هدیه خداوند به زنان در جامعه است

حجت الاسلام محمد صادق خوشنام مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با تبریک هفته عفاف و حجاب و با بیان اینکه حجاب زیباترین هدیه خداوند به زنان است گفت:: فلسفه وارزش حجاب باید در میان دختران وزنان جامعه اسلامی نهادینه شود.
کد خبر: ۹۰۳۶۸۹۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بهاباد با اشاره به اینکه حجاب درمیان جوامع اسلامی سبب پیشرفت و سعادت جامعه می‌شود اظهار داشت: عفاف و حجاب امری ضروری برای رشد و پیشرفت افراد جامعه می‌باشد.
وی بابیان اینکه حجاب را باید درونی کرد گفت:: ارزش بالای حجاب باید برای زنان و دختران تبیین ونهادینه شود تا بهترین استفاده را از این شرائط ببرند.
خوشنام با اشاره به اینکه یکی از شاخصه‌های مهم کرامت حجاب است افزود: انسان و زن هردوباکرامت هستند ویکی از این شاخصه‌ها در وجودشان حجاب است که باید الگوئی برای خانواده شان باشد.
وی تصریح کرد: در میان قوانین آسمانی که خدای متعال با توجه به نیاز زن به امنیت و آرامش بر او مقرر کرده است حکم حجاب است و آن قانونی است که نه برای محدود کردن استعداد‌های زنان بلکه برای محدود کردن خطر‌هایی است که استعداد‌ها و موجودیت زن را تهدید می‌کند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بهاباد درادامه عفاف و حجاب را مصداقی از شعائر الهی برشمرد و خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب اختصاص به زن یا مرد ندارد و لازم است تمام آحاد جامعه آن را موردتوجه قرار دهند و برای دست‌یابی به این رسالت و برافراشته شدن پرچم شعائر الهی تلاش کنند.

ارسال نظرات