معاون استاندار و فرماندار شاهرود:

پاسخگو نبودن اعتبارات تملک دارایی در تکمیل پروژه‌های موجود شاهرود/اولویت توزیع پروژه‌های آب شرب و کشاورزی

معاون استاندار و فرماندار شاهرود با بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی ابلاغی پاسخگوی تکمیل پروژه‌های موجود نیست گفت: اولویت توزیع اعتبارات پروژه‌ها بر طرح‌های نیمه‌تمام و موضوعات آب شرب و کشاورزی برنامه‌ریزی‌شده است.
کد خبر: ۹۰۳۶۹۰۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد کرم محمدی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شاهرود در سالن ولایت فرمانداری این شهر ضمن بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی ابلاغی پاسخگوی تکمیل پروژه‌های موجود نیست، افزود: اولویت توزیع اعتبارات پروژه‌ها بر طرح‌های نیمه‌تمام و موضوعات آب شرب و کشاورزی برنامه‌ریزی‌شده است.
وی گفت: اعتبارات موردنیاز دستگاه‌ها باید با بدنه کارشناسی مدیریت برنامه‌ریزی و سهم واقعی از استان باشد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با گزارش‌های واصله از شهرستان‌ها سهم اعتبارات تخصیصی دستگاه را مشخص می‌کند، اما گاهی این میزان کمتر از نیاز واقعی دستگاه است.
فرماندار شاهرود بابیان اینکه مدیران باید پیگیر جذب اعتبارت لازم باشند، خاطر نشان کرد: گستردگی منطقه، جمعیت و عدم برخورداری و پروژه‌های نیمه‌تمام ازجمله شاخص‌های اصلی توزیع اعتبارات محسوب می‌شود که امیدواریم مسئولان نهاد‌های اجرایی بر این موارد اهتمام کافی را داشته باشند.
محمدی تصریح کرد: پروژه‌هایی داخل فصلی باید به نحوی پیگیری شود تا طرح‌های قابل‌افتتاح بتوانند با جابه‌جایی زودتر از موعد به بهره‌برداری برسد از سوی دیگر مدیران دستگاه‌ها باید نسبت به جذب اعتبارات ملی که به صورت گلوبال در اختیار مدیران است، تلاش بیشتری کنند.
وی بابیان اینکه منابع اعتباری پروژه‌ها باید مشخص شود، افزود: مسئولان باید بر اعتبارات نظارت دقیق داشته باشند تا بر اساس اولویت سنجیده شده و از بازدهی بیشتری بهره‌مند شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار