به همت شهرداری منطقه شش تبریز؛

برپایی ایستگاه های تندرستی در پارک های غرب تبریز

ایستگاه های تندرستی با اجرای ورزش صبحگاهی، برنامه های تفریحی، آموزشی و ... در پارک های غرب تبریز توسط شهرداری منطقه شش تبریز برپا شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۹۰۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش تبریز، در راستای تحقق تاکیدات شهردار کلانشهر تبریز و با دستور شهردار منطقه 6 ایستگاه های تندرستی با همکاری سازمان ورزش شهرداری تبریز در پارک های سطح حوزه منطقه 6 برای تامین نیازهای شهروندان و ایجاد نشاط اجتماعی دایر شد.
در ایستگاه های تندرستی غرب تبریز در پارک های صنعت قراملک، پارک بانوان شهرک امام و پارک رسالت همه روزه از ساعت 7:30 تا 8:30 برنامه ورزش صبحگاهی، مشاوره تغذیه، حرکات اصلاحی برگزار می شود.
در ادامه این برنامه به قید قرعه کشی به همشهریان شرکت کننده پکیج ورزشی، بلیط استخر و سایر خدمات تفریحی و ورزشی ارائه می گردد.
براساس این گزارش، از جمله سایر برنامه های جانبی ایستگاههای تندرستی شهرداری منطقه 6 در پارک های غرب تبریز برگزاری تورهای تفریحی و گردشگری به اماکن دیدنی و توریستی مثل عینالی؛ پارک بزرگ ائل گلی و... است که علاقه مندان می توانند همه روزه با مراجعه به این ایستگاه ها از برنامه های مفرح و شاد بهره مند شوند.
گفتنی است، هم اکنون بیش از 1500 نفر در سطح حوزه شهرداری منطقه 6 در این ایستگاهها فعالیت دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار