فرماندار پارسیان گفت: 480 طرح با اعتباری بالغ بر ٢٩٥ ميليارد ريال با اشتغالزايی ٤٢٥ نفر به تصويب شهرستان رسيده است.
کد خبر: ۹۰۳۶۹۱۷
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
 
 
به گزارش خبرگزاری خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، محمد رادمهر صبح امروز در چهارمین جلسه کارگروه اشتغال، گفت: 20 طرح اشتغال روستایی و فراگیر در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری و معرفی آنها به بانک‌ها خبر داد.

وی افزود : سه ماهه امسال بالغ بر 20 طرح سرمایه‌گذاری به ارزش 40 میلیارد ریال با اشتغال بالغ بر 97 نفر به تصویب کمیته فنی رسیده است که به بانک‌های عامل جهت پرداخت تسهیلات معرفی گردیده است.

فرماندار شهرستان پارسیان، اظهار کرد: در سال جاری اعتبارات مناسبی از محل منابع صندوق توسعه ملی برای طرح‌های توسعه اشتغال روستایی و شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت اختصاص داده شده است.

رادمهر خاطرنشان کرد: متقاضیان استفاده از تسهیلات طرح اشتغال روستایی و فراگیر باید در سامانه ( کارا ) ثبت نام کنند.

نماینده عالی دولت در پارسیان همچنین با اشاره به سهمیه اشتغال شهرستان در سال‌جاری بیان داشت: تعداد یک هزار و400 نفر است و باید دستگاه‌های اجرایی جهت ایجاد اشتغال سهم خود اقدامات لازم را به عمل آورند و در همین راستا تیمی جهت راست‌آزمایی میدانی از اشتغال ایجاد شده بازرسی خواهند نمود. 

فرماندار پارسیان درجلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری،گفت: در شرایط فعلی برای عبور از پیچ و خم تحریم‌ها و جنگ اقتصادی حمایت و تقویت بخش خصوصی اولویت همه دستگاه‌های عضو این کارگروه است و باید در جهت توسعه پایدار گام بردارند.

وی گفت : شهرستان پارسیان قابلیت یک شهرستان ویژه را دارد و پیگیر امتیازات ویژه برای این شهرستان هستیم. 

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری، اظهار داشت: شهرستان پارسیان دارای ظرفیت‌های بالقوه است و باید همه این ظرفیت‌ها بالفعل تبدیل شود و نباید در شهرستان پارسیان بیکار داشته باشیم.

رادمهر افزود: اداره کار و خدمات اشتغال هر چه زوتر در منطقه ویژه استقرار پیداکند.

ارسال نظرات