سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ریشه‌کن کردن فقر و محرومیت، از محوری‌ترین برنامه‌های جهاد سازندگی است که به همین منظور اعزام گروه‌های جهادی متخصص و کارشناس به مناطق محروم در اولویت کاری قرار داده شده است.
کد خبر: ۹۰۳۶۹۲۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

ریشه‌کن کردن فقر و محرومیت از محوری‌ترین برنامه‌های جهاد سازندگی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت:‌ فلسفه وجودی بسیج سازندگی محرومیت‌زدایی است و توانمندسازی اقشار بی‌بضاعت به عنوان یک مسئله مهم و اساسی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که افزایش تعامل و همکاری با کمیته امداد برای رسیدن یک هدف مشترک امر لازم و ضروری است گفت: برای تحقق اهداف مورد نظر و خدمات‌رسانی مطلوب به مناطق محروم و حاشیه‌نشین ادامه این همکاری می‌تواند روند کارها را با سرعت بیشتر و بهتری پیش ببرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ریشه‌کن کردن فقر و محرومیت از منطقه از محوری‌ترین برنامه‌های جهاد سازندگی است که به همین منظور اعزام گروه‌های جهادی متخصص و کارشناس به مناطق محروم در اولویت کاری قرار داده شده تا بتوانیم در توانمندسازی قشر ضعیف جامعه پیشگام عمل کنیم.

پیرجاهد تصریح کرد: توسعه و آبادانی منازل مسکونی با همکاری کمیته امداد استان در دستور کار قرار گرفته و طبق برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اندیشیده شده تا پایان سال می‌توانیم در این زمینه به تمامی اهداف مورد نظر جامه عمل بپوشانیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی برای حل مشکلات نیازمندان خبر داد و افزود: در این راستا تاکنون توانسته ایم تا حد قابل توجهی موفق عمل کنیم که اقدامات انجام یافته از این پس نیز به همین منوال خواهد بود.

ارسال نظرات