خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین خبر داد:

فعالیت ۲ هزار هیئت مذهبی در قزوین

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در حال حاضر ۲ هزار هیئت مذهبی، یک هزار و ۵۰۰ مداح دارای کد، شبکه تبلیغ گسترده روحانیان و ۹۰ خانه عالم و ۷۰ نفر فعال در طرح هجرت در استان داریم، همچنین از حوزه‌های روز دنیا غافل نبودیم و با ورود به حوزه‌های دیجیتال توسعه کتابخانه‌های الکترونیک را برای اولین بار در سال‌های گذشته انجام دادیم.
کد خبر: ۹۰۳۶۹۲۵
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی نعمت‌الهی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین اعلام کرد: در حال حاضر ۲ هزار هیات مذهبی، یک هزار و ۵۰۰ مداح دارای کد، شبکه تبلیغ گسترده روحانیان و ۹۰ خانه عالم و ۷۰ نفر فعال در طرح هجرت در استان داریم، همچنین از حوزه‌های روز دنیا غافل نبودیم و با ورود به حوزه‌های دیجیتال توسعه کتابخانه‌های الکترونیک را برای اولین بار در سال‌های گذشته انجام دادیم.
نعمت‌الهی بیان کرد: حوزه کار سازمان تبلیغات گسترده است در عین حال بودجه اندکی حدود ۱۰میلیارد ریال درسال در اختیار ما قرار دارد، این درحالی است که ما برای انجام فعالیت‌ها به ۵ برابر این میزان نیاز داریم تا بتوانیم به صورت مستمر فعال باشیم.
وی افزود: علی‌رغم وجود محدودیت در بودجه این سازمان با وجود تمامی این مضایق مالی در انجام مأموریت‌های خود به بهترین شکل اقدام کرده و در زمینه کنترل آسیب‌های اجتماعی و فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی خدمات خوبی داشته است.
1004/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها