مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان از اجرای طرح پویش «امامزادگان سرزمین من» همزمان با آغاز دهه کرامت خبر داد و گفت: در قالب این پویش به برخی سئوالات و شبهات پاسخ داده می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۶۹۲۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام مصطفی نوروزی، اظهار کرد: پویش «امامزادگان سرزمین من» توسط سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و به مناسبت روز تجلیل از امام زادگان و بقاع متبرکه در ۸ استان کشور از جمله استان کردستان آغاز شد.

وی ادامه داد: پویش «امامزادگان سرزمین من» با هدف معرفی امامزادگان کشور و در قالب تبلیغات محیطی، محصولات رسانه‌ای و فضای مجازی همچون تیزر، موشن گرافی، پاکست، گزارش مردمی به صورت نمایشگاهی، طرح‌های مفهومی، تایپوگرافی، اشعار و داستان‌های کوتاه را شامل می‌شود.

وی اذعان کرد: این تولیدات حرکتی است هدفمند با موضوع نشاط و تربیت پیوند و سبک زندگی پایدار زیر سایه حضرات و نوادگان پاک و مقدس ائمه معصومین (ع) که در صدد است تا گفتمان لذت زیر سایه معنویت و زیارت را جریان سازی کرده و مکان‌های معنوی و از جمله حرم امامزادگان مقدس را وارد سبد سیاحتی و تغذیه روحی و روانی مردم کند.

حجت الاسلام نوروزی به بخش‌های دیگر این پویش اشاره کرد و افزود: تولیدات رسانه‌ای در قالب تلویزیونی و رادیویی از دیگر بخش‌های این پویش است که ویژه معرفی و تکریم و توجه به امامزادگان، نقش و تاثیر این مکان‌های معنوی در نشاط و پویایی خانواده‌ها و فضای کلی جامعه و نیز نقش آفرینی مثبت زیارت‌های معنوی در زندگی شخصی، روابط اجتماعی افراد و استفاده بهینه از فرصت حضور در صحن وسرای امامزادگان است که در فضای مجازی تولید و منتشر شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان با بیان اینکه آثار تولیدی ویژه معرفی و تکریم امامزادگان و بقاع متبرکه در سایت اوقاف و امور خیریه با عنوان تولیدات ویژه روز تکریم امامزادگان بارگذاری شده است، اضافه کرد: علاوه بر موارد تولید شده توسط این سایت، مردم می‌توانند آثار تولیدی خود را نیز در این پویش شرکت دهند.


حجت الاسلام نوروزی همچنین از برپایی ۱۴ نمایشگاه در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان شهرستان‌های سنندج، بیجار و قروه خبر داد و افزود: به همین منظور نمایشگاه‌هایی به صورت سلسله مباحث در قالب ۲۰ پوستر در ۱۴ امامزاده شاخص استان دایر می‌شود.

وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه تکریم امامزادگان در سنندج خبر داد و خاطر نشان کرد: این مراسم همزمان با ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۸ تیر در بقعه پیرمحمد سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات