استاد حوزه علمیه و دانشگاه با اشاره بر اینکه فرقه های کاذب زیادی ظهور پیدا کرده اند گفت: باید مراقب فرقه های به ظاهر زیبا باشیم تا گرفتار آن ها نشویم.
کد خبر: ۹۰۳۶۹۳۵
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین انصاری نیا در جمع بسیجیان حوزه حضرت خدیجه(س) سمنان ضمن گرامیداشت دهه کرامت در خصوص عرفان های نوظهور و کاذب بیان کرد: امروزه به واسطه ی فضای مجازی و ماهواره و همچنین هجمه های فرهنگی فرقه های کاذب زیادی ظهور پیدا کردند.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه در خصوص محور های عرفان ناب اسلامی خاطرنشان کرد: عقلانیت،عبودیت،امامت و ولایت،شریعت و جامعیت از جمله محور های عرفان ناب اسلامی می باشند که عرفان های نوظهور فاقد این ویژگی ها می باشند.

وی افزود: مردم و به خصوص جوانان باید بصیرت داشته باشند تا با ساده اندیشی گرفتار این فرقه های به ظاهر موجه و زیبا نشوند؛ این وظیفه ی ما است که با اطلاعاتی که در این زمینه کسب می کنیم افراد جامعه را مطلع و آگاه کنیم.

حجت الاسلام انصاری نیا تصریح کرد: به زودی هفته دفاع مقدس فرا می رسد و چه خوب است که ما در این زمینه فعالیت های فرهنگی شخصی خود را بیشتر کنیم و در خصوص حال و هوای 8سال دفاع مقدس با جوانان امروزی و نسل جدید صحبت کنیم؛ چرا که آن ها باید در جریان مشقت های مردم و همچنین خانواده های شهدا و رزمندگان در آن روز ها قرار بگیرند و قدر آرامش امروز را بیشتر بدانند.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه افزود: نسل جوان و نوجوان باید بیدار شوند و از فضای مجازی فاصله بگیرند؛ امروز جوانان ما به جای مطالعه بیشتر وقت خود را در فضای مجازی تلف می کنند و این یک آسیب بزرگ برای جامعه اسلامی ما محسوب می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها