خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین:

مساجد سنگرهای انقلاب هستند

بهرامی عنوان کرد: اگر بخواهیم مسجد را یک سنگر قرار بدهیم باید ازاین سنگر به خوبی مراقبت کنیم و هرگز این سنگر را ترک نکنیم.
کد خبر: ۹۰۳۶۹۳۷
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین جلسه شهرستانی قرارگاه جوادالائمه(ع) قزوین به همت معاونت فرهنگی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در سالن جلسات شهید حسن پور بر گزار شد.
در این مراسم سرهنگ بهرامی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: آسیب اصلی جامعه ما بی دینی و بی فکری است و وقتی ما در امور خود نمی اندیشیم به بیراهه خواهیم رفت.
وی گفت: دشمن یک کار بزرگ انجام داد که مسجد را از ما گرفت اما بسیج وارد شد و مسجد را یک پایگاه مبارزه با آسیب های اجتماعی قرار داد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: اگر بخواهیم مسجد را یک سنگر قرار بدهیم باید ازاین سنگر به خوبی مراقبت کنیم و هر گز این سنگر را ترک نکنیم.
سرهنگ بهرامی عنوان کرد: ما باید در ذهنمان تفکر اعتیاد را از بین ببریم و جهت پویایی محلات، جلسات قرارگاه هر دو هفته یکبار در یک محله و در یک مسجد بر گزار شود و از نظر مردم هم استفاده کنیم.
وی افزود: اگر بخواهیم مردم را از این حال و هوا بیرون بیاوریم باید نور امید را در دل مردم ایجاد کنیم و با حضور مسوولین در اجتماع، مردم از نزدیک با خدماتی که مسوولین کشور انجام می دهند آشنا می شوند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در پایان یادآور شد: برای غلبه بر مشکلات، باید همه بخواهیم که تحولی ایجاد کنیم و باید بدانیم که موضوعات را به چه شکلی مدیریت کرده و با زمان بندی مناسب آنها را رفع نماییم و در این مسیر یادخدا و صبر واستقامت راهگشای همه مشکلات است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار