به مناسبت دهه كرامت "همایش سبک زندگی عفیفانه" به همت حوزه علميه نجميه شهرستان سرخه با حضور بانوان و دختران سرخه اي برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۹۴۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه، به مناسبت دهه كرامت "همایش سبک زندگی عفیفانه" به همت حوزه علميه نجميه شهرستان سرخه با حضور بانوان و دختران سرخه اي برگزار شد.

در این همایش فاطمه عربي مدير حوزه علميه نجميه سرخه با اشاره به ارزش و اهميت طلبگي و آثار و بركات تحصيل در اين فضاي حوزوي ، گفت: حوزه علميه سرخه  بعد از 7 سال تأسيس،  خدمات عمده آموزشي را در سرخه داشته است و حا بعد از گذشت 7 سال شاهد حضور 60 طلبه كوشا و توانمند در سطوح مختلف اين حوزه مي باشيم و همه اين ها را با پشتكار خود در بين مردم و فرزندان آنان منشأ خدمات و فرهنگ شده ايم.

وي ابراز داشت: بعضي از حوزوي ها به عنوان مشاور در حلقات و آموزش و پرورش و معلمان قرآن مشغول فعاليت هستند. حوزه­ي علميه نجميه سرخه درتلاش است تا بيش از پيش بتواند خدمات ارائه دهد.

عربي بيان داشت: خيلي ها در سن بلوغ دچار تغيير هويت مي شوند بايستي در اين سن با فرزندان خود مهربان باشيم.يكي از دغدغه هاي  جامعه ما امروزه بي حجابي و بد حجابي است؛ اگر توانستيدفرزندانتان را جذب خود كنيد جذب خدا كرده ايد.

وي تصريح كرد: افراد بي حجاب را به حجاب جذب كنيد؛ مادران مي توانند يك كار انجام دهند و آن جذب است و قدرت جذب داشته باشيد اگر مي خواهيد فرزندي محجبه داشته باشيد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها