خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: عالمان در تمام دوران نجات‌بخش جامعه شیعه از بحران‌ها بوده و این در حالی است که روحانیت در طول تاریخ نقطه کانونی دفاع از مکتب، مذهب، استقلال و آزادی ملت و کشور ایران بوده است.
کد خبر: ۹۰۳۶۹۵۶
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی، در نشستی با مدیر مرکز جدید خدمات حوزه علمیه قزوین، ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند حجت‌الاسلام توسلی در خدمت به طلاب و روحانیت استان، گفت: در طول تاریخ علی‌رغم تمام سختی‌ها، به دلیل جایگاه ویژه روحانیت و علمای دینی، مکتب اهل‌بیت (ع) زنده و پویا مانده است.
مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: عالمان در تمام دوران نجات‌بخش جامعه شیعه از بحران‌ها بوده و این در حالی است که روحانیت در طول تاریخ نقطه کانونی دفاع از مکتب، مذهب، استقلال و آزادی ملت و کشور ایران بوده است.
عضو شورای حوزه علمیه قزوین با بیان این که در طول تاریخ اتکای حوزه‌های علمیه به مردم بوده است، گفت: پیامبر اکرم (ص) بهترین مردم را کسی می‌دانند که پس از ایمان به خدا نفعش به مردم برسد، بنابراین ما باید سعی کنیم یار مردم و نیازمندان باشیم.
مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: روحانیت و علمای دین وارثان انبیاء الهی‌اند و همواره در طول تاریخ جایگاه ممتاز و ویژه‌ای داشتند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی یکی از کارهای ارزشمند و ماندگار مرکز خدمات حوزه را دیدار از معمرین دانست و بیان کرد: این کار برکات فراوانی به همراه خواهد داشت.
حجت‌الاسلام صفی خانی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین نیز گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این مرکز ارائه داد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها