مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع):
حجت الاسلام دشتی درجمع مربیان صالحین دیلم با اشاره به ضرورت تبیین و روشنگری در برابر هجوم دشمن خاطرنشان کرد: شما بانوان با تسلط بر مباحث دینی دختران نوجوان را در مواجهه با شبهات دینی بویژه حجاب بوسیله تمرین و مباحثه تقویت و مستحکم نمایید.
کد خبر: ۹۰۳۶۹۵۷
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

دختران نوجوان را در مواجهه با شبهات دینی مجهز کنیدبه گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، شیخ حسین دشتی ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) بانوان بزرگ اسلام همچون حضرت زهرا (س) و فاطمه معصومه (س) در سیره زندگانی را مرجع و الگوی زنان خواند و گفت: عنصر ولایتمداری حضرت معصومه (س) را از مدینه دنبال امام رضا(ع) به ایران کشاند و با تحمل مشقت راه و مریضی در این راه بوسیله مسمومیت به شهادت رسید .

وی بیان نمود: به رغم اینکه در روایات پوشش و صیانت زن ارجحیت دارد لیکن جایی که ضرورت پیدا می شود حضرت معصومه (س) همچون جده اش فاطمه (س) به میدان می آید و امام زمان خود را یاری می کند.

حجت الاسلام دشتی در این زمینه تصریح کرد: امروز هم در آن میدان هستیم و این میدان پر ظرافتی است که اسلحه آن زبان و روشنگری است و در این صحنه زنان در صف اول مبارزه هستند.

وی به ترسیم وضعیت مواجهه با توطئه های فرهنگی دشمن پرداخت و گفت: در حال حاضر عده ای بی تفاوت اند و صرفا تماشا می کنند اما برخی هم تمام قد در صف اول مبارزه با پست گذاری مفید و موثر در فضای مجازی در برابر هجوم فرهنگی دشمن ایستاده اند.

این فعال فرهنگی در استان افزود: در این وضعیت عده ای از زنان هم متاسفانه با بی حجابی و برهنگی در نقشه دشمن بازی می کنند که حتی برخی با انگیزه تبلیغ به این کارها می پردازند و مبلغ و پمپاژ کننده فساد هستند و دختران را به گمراهی می کشانند.

دشتی ضمن تاکید بر تبیین و روشنگری در برابر هجوم دشمن خاطرنشان کرد: شما بانوان با تسلط بر مباحث دینی دختران نوجوان را در مواجهه با شبهات دینی بویژه حجاب بوسیله تمرین و مباحثه تقویت و مستحکم نمایید.

وی در پایان اشاره ای نیز به مشکلات اقتصادی کشور نمود و ضمن اظهار امیدواری برای رفع معضلات پدید آمده تصریح کرد: مدیران نالایق و ناپخته ای را به بالا کشاندند و حالا نوک اعتراض را به سمت اصل نظام نشانه می روند و دشمن از این مفاسد و سوء تدبیرها بهره برداری می کند لذا مردم باید آگاه باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها