خبرهای داغ:
مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خوزستان:

مهمترین مشکل کشور سوء مدیریت است/سازمان بسیج علمی حامی مخترعان و مبتکران

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خوزستان گفت: مهمترین مشکل کشور و استان خوزستان سوء مدیریت است.
کد خبر: ۹۰۳۶۹۷۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
مهمترین مشکل کشور سوء مدیریت است/سازمان بسیج علمی حامی مخترعان و مبتکران 
 

به گزارش سرویس خبری بسیج علمی  از استان خوزستان، عبدالله بابااحمدیان مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خوزستان در جمع برخی از مسئولان پایگاه های علمی خوزستان با اشاره به برخی از مشکلات کشور اظهار کرد: خوشبختانه ما پول، نفت، گاز، آب، کشاورزی و زیرساخت های دیگر را داریم و از این بابت مشکلی نداریم.

وی مهمترین مشکل کشور و استان خوزستان را سوء مدیریت اعلام کرد و گفت: هر مدیر باید 2 خصیصه مهم را همراه با هم داشته باشد که یکی از آنها تعهد و دیگری تخصص است.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خوزستان با تاکید بر این نکته که برخی از مدیران و مسئولان متخصص، تعهد ندارند، تصریح کرد: اگر مدیری دلسوز و متعهد نباشد با کوچکترین مشکل در جا می زند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی در مدیریت تعهد نباشد قضیه صندوق فرهنگیان پیش می‌آید که پول معلمان سختکوش حیف و میل شد.

بابااحمدیان با یادآوری این نکته که برخی از مدیران متعهد هستند ولی تخصص ندارند، اضافه کرد: مدیران ما هم باید متعهد باشند و هم از علم کافی و تخصص مربوطه برخوردار باشند تا سرنوشت کشور برای آنها مهم باشد.

وی در ادامه از مسئولان پایگاه های علمی خوزستان خواست با وجود مشکلات زیادی که هست کار علمی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خوزستان تاکید کرد: پایگاه های علمی نخبگان، مبتکران، اندیشمندان، پژوهشگران و مجموعه های علمی را در سطح شهرستان ها شناسایی کنند.

وی همچنین از مسئولان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری در شهرستان ها درخواست کرد که بانک اطلاعات مجموعه های علمی و پژوهشگران را راه اندازی کنند.

بابااحمدیان در بخش دیگری از سخنان خود بهترین روش برای جذب نیرو در پایگاه ها را فعالیت های علمی دانست و در همین ارتباط توضیح داد: این اقدام مهم باید پاشنه آشیل پایگاه ها باشد.

وی اضافه کرد: پایگاه های علمی در کنار فعالیت های فرهنگی که انجام می می دهند باید فعالیت های علمی را نیز انجام دهند.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خوزستان برگزاری جشنواره های علمی در شهرستان های استان خوزستان را یکی از فعالیت های مهم توصیف کرد و افزود: در این برنامه از نخبگان شهرستان ها به ویژه دانش آموزان و دانشجویان نخبه مورد تقدیر و تجلیل قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: همچنین بسیج علمی، پژوهشی و فناوری نخبگان، مخترعان و مبتکران دانشجو و دانش آموز را در هر شهرستان شناسایی کند تا مورد حمایت قرار بگیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار