خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات خبر داد

ایجاد 4 کارگاه اقتصاد مقاومتی و زود بازده از ابتدای سال جاری در قاین

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 60 کارگاه اقتصاد مقاومتی زود بازده معرفی که از این تعداد 4 کارگاه به مبلغ 400میلیون ریال تسهیلات داده شده است.
کد خبر: ۹۰۳۶۹۷۷
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

 فخیم زاده مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، با اشاره به عملکرد بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین از ابتدای سال جاری اظهارداشت: شهرستان قاین از ظرفیتها، مزیتهای صنعتی،  کشاورزی و علمی بسیار خوبی برخوردار است و می تواند نمونه ای مناسب برای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی باشد.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی در راستای محرومیت ‌‎زدایی و همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه ‌های مختلفی را اجرایی و خدمات متعددی را ارائه می ‌دهد، گفت: هدف بسیج سازندگی اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و خدمت‌رسانی به محرومان و رفع مشکلات روستائیان است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 60 کارگاه اقتصاد مقاومتی زود بازده در عرصه های پرورش بوقلمون، پرورش دام سنگین،کارگاه خیاطی و تولید گل آلوئه ورا معرفی که از این تعداد 4 کارگاه به مبلغ 400میلیون ریال تسهیلات داده شده است.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های افتتاحی از ابتدای سال گفت : در راستای کارگاه قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی پس از بررسی و احصاء مشکلات در روستاها، روستای مهدی آباد در فاصله 45 کیلومتری قاین شناسایی و خانه محرومی شناسایی و توانست با کمک خیرین و گروه جهادی ظرف مدت 15 روز تعمیر و یک دستشویی و حمام به مبلغ 23 میلیون ریال را بسازد.

فخیم زاده در پایان با اشاره به پروژه های آماده بهره برداری در دهه کرامت گفت: این پروژه ها شامل افتتاح قنات کریزان، استخر ورنجان، استخر نیگ و استخر گوشیک می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها