خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان:

رمز موفقیت در برابر دشمنان اتحاد مسئولین و مردم و تبعیت از ولایت است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان گفت: رمز موفقیت در برابر مستکبران و دشمنان اتحاد مسئولین و مردم است و گوش به فرمان، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه‌ای است.
کد خبر: ۹۰۳۶۹۸۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام جعفر رعایتی در نشست معرفتی کارکنان پایور و وظیفه گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم شاهرود در حسینیه ولیعصر (عج) این یگان در سخنانی با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه و امام رضا (ع) با بیان اینکه عزت به دست خداست افزود: انسان نباید غرور و تکبر داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: رمز موفقیت و قدرت سپاه در ایمان و اخلاص نیرو‌های آن است.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان تصریح کرد: گسترش شبکه‌های اینترنتی و ماهواره‌ای از سوی غرب برای انحراف جوانان ماست و باید مراقب باشیم و در جهت ترویج فرهنگ غنی اسلامی در بین نسل جوان تلاش کنیم.
وی با اشاره به نقش رهبر فرزانه انقلاب در حل مشکلات جامعه گفت: رمز موفقیت در برابر مستکبران و دشمنان اتحاد مسئولین و مردم است و همه باید گوش به فرمان، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه‌ای باشیم.
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام محسن مسیبی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در گروه ۱۰ محرم با تبریک ولادت حضرت معصومه و امام رضا (ع) و دهه کرامت خیرمقدمی به شرکت کنندگان و مهمان برنامه پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار