به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزارشد؛
به همت بسیج جامعه زنان و بسیج دانشجویی حوزه علمیه خواهران سپاه ناحیه تربت حیدریه، مراسم افتتاحیه طرح تشکل دختران مروارید آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۰۰۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
 فهیمی نیا؛ مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه تربت حیدریه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهارکرد: هدف اصلی از اجرای این طرح، اعتلای سطح بینش بیش از پیش دختران که یکی از مهمترین اقشار جامعه هستند در کلیه زمینه‌ها می‌باشد.

وی در ادامه افزود: در این طرح که استارت آن با شرکت بیش از ۲۲۰ نفر دختران شهر که به همراه مادرانشان در برنامه حضور داشتند، برگزار شد، مخاطبین در طی بازه زمانی هریک ماه، یک جلسه به شکل دورهمی دخترانه و در محل پارک بانوان تربت حیدریه که از قبل نیز امنیت کامل آن بوسیله سپاه و نیروی انتظامی تامین شده است، باهم ارتباط برقرار کرده و دور هم جمع می‌شوند.

 فهیمی نیا با اشاره به محور‌هایی که در این دورهمی‌ها مورد بحث خواهد بود، افزود: موضوعات مهمی که در این دورهمی‌ها حول جزئیات آن بحث خواهد شامل: علمی، فرهنگی اجتماعی، ورزشی، دینی، اعتقادی اخلاقی و فضای مجازی خواهد بود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه تربت حیدریه در پایان ابراز امیدواری نمود:  این طرح براساس برنامه ریزی صورت گرفته، بصورت مرتب و ماهانه با قدرت برگزار شود تا ان شاءالله اثرات مثبت و مهم آن در آینده در بطن جامعه مشاهده گردد.

شایان ذکر است؛ در پایان مراسم افتتاحیه نیز به مناسبت روز دختر، به هرکدام از اعضاء تشکل، به رسم یادبود هدیه‌ای از طرف سپاه ناحیه تربت حیدریه تقدیم گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها