نشست سیاسی فرماندهان پایگاه ها و ارکان گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج ولیعصر(ع) شهر دلوار روز گذشته با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۳۷۰۱۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دلوار، نشست سیاسی فرماندهان پایگاه ها و ارکان گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج ولیعصر(ع) شهر دلوار روز گذشته با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) در حسینه حضرت ابالفضل(ع) بندر محمد عامری برگزار گردید.

حجت الاسلام بهرامی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار در این نشست عنوان داشت: دسیسه های شوم استکبار جهانی تمام نشدنی است و علی الخصوص در منطقه خاورمیانه همیشه به دنبال جنگ افروزی و ایجاد اختلافات قومی و مذهبی هستند تا کشورهای منطقه روی آرامش را نبینند.

حجت الاسلام بهرامی در ادامه افزود: یکی از مسائل مهمی که استکبار جهانی تلاش می کند آن را از بین ببرد، خانواده با تربیت اسلامی است و در این راه از تمامی امکانات خود از جمله ماهواره، فضای مجازی و… بهره می برد و راه مقابله با آنان، بصیرت افزایی و آگاه سازی است که این امر مهم بر دوش بسیج است و ان شاالله با برنامه ریزی درست، گام های مهمی در این زمینه برداشته شود که پیش از این هم کارهای خوبی انجام گرفته است.

بهرامی همچنین در خصوص مشکلات اقتصادی چند وقت اخیر و لزوم برخورد با مفسدان اقتصادی نیز اظهار داشت: رهبری دستور صریح و برخورد جدی با مفسدان اقتصادی را داده اند پس مسئولان کشور دست باز دارند و باید قاطعانه با مفسدان اقتصادی برخورد کنند. نهاد های نظارتی و قضایی بایستی مفسدان اقتصادی را تعقیب کنند و نگذارند این گونه افراد در هیچ گوشه دنیا آرامش داشته باشند.

پایان خبر/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها