حجت الاسلام مجید نجارلو گفت: تمامی شهدا آبرو و افتخار جامعه ما هستند و نسل جوان ما باید با عمل گرایی و با توجه به منویات مقام معظم رهبری راه شهدا را ادامه دهند تا این ارزش ها برای همیشه تاریخ ماندگار باشد.
کد خبر: ۹۰۳۷۰۲۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه؛حجت الاسلام مجید نجارلو درمراسم آبروی محله ، افتخار کوچه ها یادبود روحانی شهید سید علی طباطبایی در کنار منزل شهید سید علی طباطبایی برگزار شد, گفت: تمامی شهدا آبرو و افتخار جامعه ما هستند و نسل جوان ما باید با عمل گرایی و با توجه به منویات مقام معظم رهبری راه شهدا را ادامه دهند تا این ارزش ها برای همیشه تاریخ ماندگار باشد.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه  هرجا سخنی از شهدا به میان می‌‌آید,دل‌ها زنده می‌شود افزود: این توفیق بزرگی است که در خدمت شهدا باشیم و بتوانیم قدم کوچکی در راه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برداریم.

نجارلو با بیان اینکه امروز دشمنان نظام اسلامی، آرمان‌های شهداء را نشانه گرفته و به دنبال تضعیف آرمان‌هایی همچون ولایت‌مداری هستند،گفت: شهدا جان خود را در راه ارزش‌های انقلاب اسلامی فدا کردند تا حکومت اسلامی بر این کشور حکم فرما باشد.

حجت الاسلام نجارلو با تاکید براینکه  نقش شهدا در قوام و دوام دین و انقلاب و نظام اسلامی بسیار واضح و مشخص است تصریح کرد: با برگزاری یادواره شهدا ذره ای از دین خود را ادا کنیم تا در خطرات بتوانیم راه و منش و روش آنان را ادامه دهیم و بکوشیم در مسیر شهدا حرکت کنیم.

وی افزود : هیچ افتخاری بالاتر از شهادت و جانبازی وجود ندارد و این باعث آبروی یک محله است که نام آن خیابان مزین به نام یک شهید والا مقام است.

قرائت اشعاری زیبا  و آیینی توسط شاعران و مداحی زیبا و شور آفرین در وصف شهدای از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود که مورد استقبال چشم گیر حاضران در مراسم واقع شد.

ادامه راه شهدا با عملگرایی و توجه به منویات مقام معظم رهبری امکان پذیر است.ادامه راه شهدا با عملگرایی و توجه به منویات مقام معظم رهبری امکان پذیر است.ادامه راه شهدا با عملگرایی و توجه به منویات مقام معظم رهبری امکان پذیر است.ادامه راه شهدا با عملگرایی و توجه به منویات مقام معظم رهبری امکان پذیر است.ادامه راه شهدا با عملگرایی و توجه به منویات مقام معظم رهبری امکان پذیر است.ادامه راه شهدا با عملگرایی و توجه به منویات مقام معظم رهبری امکان پذیر است.ادامه راه شهدا با عملگرایی و توجه به منویات مقام معظم رهبری امکان پذیر است.ادامه راه شهدا با عملگرایی و توجه به منویات مقام معظم رهبری امکان پذیر است.ادامه راه شهدا با عملگرایی و توجه به منویات مقام معظم رهبری امکان پذیر است.ادامه راه شهدا با عملگرایی و توجه به منویات مقام معظم رهبری امکان پذیر است.ادامه راه شهدا با عملگرایی و توجه به منویات مقام معظم رهبری امکان پذیر است.

ارسال نظرات