خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان از برگزاری دوره آموزشی طرح یاوران ولایت استان سمنان در مشهد مقدس به مدت ۱۲ روز خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۷۰۲۶
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار یوسفعلی طاهری در مراسم افتتاحیه طرح یاوران ولایت استان سمنان در حرم شهدای گمنام شاهرود با تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان لحظه‌ای از توطئه غافل نبودند اظهار کرد: در مقابل توطئه‌های دشمنان آنان که ایستادند نسل جوان و نوجوان جامعه بوذده است که دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی سفارت آمریکا را گرفتند و بعد در هشت سال دفاع مقدس نسل نوجوان و جوان ما در دفاع از انقلاب پای کار بودند و شهدای فراوانی در این راه فدا شدند که ۳۶ هزار شهید دانش آموز گواه این حضور و نقش اساسی است.
وی با بیان اینکه برای تربیت نسل انقلابی و مدافع اسلام و نظام باید سرمایه گذاری و کادرسازی نمود افزود: بسیج دانش آموزی در این راستا چند سالی است که فرماندهان واحد‌های مقطع دبیرستان دوره دوم (پیشگام) را از دانش آموزان انتخاب و در قالب طرح یاوران ولایت در راستای کادرسازی آینده انقلاب تلاش می‌کند.
طاهری خاطر نشان کرد: در طرح یاوران ولایت دانش آموزان با شاخص‌های مختلف و بر اساس نیاز شناسایی و مورد آموزش قرار می‌گیرند تا ندیریت را در دوران نوجوانی و در مدرسه تمرین کنند تا در آینده مدیران تراز انقلاب اسلامی شوند.
وی با بیان اینکه این دوره آموزشی به مدت دو هفته برای برادران و دختران بصورت مجزا با برگزاری برنامه‌های متنوع آموزشی و فرهنگی در جهت آمادگی برای قبول مسئولیت فرمانده واحدی مدرسه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها