خبرهای داغ:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: با گذشت چند ماه از وقوع زلزله، طلاب و روحانیون جهادی در مناطق زلزله زده غرب کشور حضور دارند و در احیاء و آبادانی منطقه کوشا هستند.
کد خبر: ۹۰۳۷۰۴۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

  حجت الاسلام سجاد کریمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با تمسک به آیه 72 از سوره انفال، إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ/ آنان که به خدا ایمان آوردند و از وطن خود هجرت نمودند و در راه خدا با مال و جانشان کوشش و فداکاری کردند، گفت: مبلغین با هجرت به مناطق و روستاهای محروم و کارهای جهادی به وظیفه الهی خود جامه عمل می پوشانند.  

وی در ادامه با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) که فرمودند كارِ اردوهاى هجرت و حركت عظيم بسيج سازندگى يكى از بركاتش خدمت‌رسانى است، افزود: حضور طلاب و روحانیون در عرصه سازندگی جلوه ای دیگر از رسالت تبلیغی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه با توجه به اینکه اگر بخواهیم دنبال سازندگی، آبادانی و احیاء باشیم باید اول از خودمان بگذریم، ادامه داد: اول نفس خودمان را بسازیم و بیائیم در کنار مردمی که در مناطق محروم هستند زندگی کنیم و با حشر و نشر با آنها، سختی ها و مشقات را تحمل کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه وقتی که از نفس، جان و مال و ... روزمره خودمان گذشتیم و در کنار مردم مستضعف قرار گرفتیم، آن وقت محرومیت را لمس می کنیم، گفت: مبلغین جهادی با حضور در روستاهای محروم در کنار سایر جوانان بسیج سازندگی، در حد توان مایه آبادانی دین و دنیای مردم اند.

حجت الاسلام  کریمی از حضور 1300 نفر از طلاب و روحانیون در ایام زلزله غرب کشور خصوصا در مناطقی که اهل سنت سکونت داشتند، خبر داد و اظهار کرد: خدمت رسانی به برادران اهل سنت، نماد بارزی از وحدت عملی بین تشیع و تسنن بود.

وی، حضور طلاب و روحانیون در زلزله را لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و نوعی تشکر از زحمات مرزداران که سالها با جان و مال خود سپری پولادین در مقابل دشمنان بودند، دانست و گفت: با گذشت چند ماه از وقوع زلزله، طلاب و روحانیون جهادی در مناطق زلزله زده غرب کشور حضور دارند و در احیاء و آبادانی منطقه کوشا هستند.

 

وی  با اشاره به تعطیلات تابستانه حوزه های علمیه و نیاز شدید مردم مناطق محروم و دور دست روستایی به مبلغین، افزود: حضور مبلغین در روستاها و مناطق محروم از نیازهای ضروری است.

 

وی در پایان با تقدیر و تشکر از مبلغین جهادی و آرزوی سلامتی برای تلاشگران عرصه رسالت عظیم تبلیغ، گفت: حضور طلاب فعال روحانیون جهادی در مناطق محروم و دور دست احیاء کننده اسلام ناب محمدی(ص) است.

ارسال نظرات