مدیر آموزش و پرورش شاهرود:

تربیت دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی نیاز آینده انقلاب

مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: رشد و شکوفایی دانش آموزان برای آینده و حفظ این نظام در برنامه‌های آموزشی، چون طرح ولایت، سرمایه گذاری و آینده نگری است.
کد خبر: ۹۰۳۷۰۴۷
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
تربیت دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی نیاز آینده انقلاببه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید باباخانی در افتتاحیه طرح یاوران ولایت استان سمنان در حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود در سخنانی با تبریک ایام دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) و خواهر گرامیشان با بیان اینکه امروز دشمن در جنگ نرم تمام توان خود را در تخریب فکر و باور‌ها و اعتقادات نسل جوان و نوجوان جامعه گذاشته است اظهار کرد: دشمنان امروز با استفاده از تمام ابزار فرهنگی و رسانه‌ای و مجازی تلاش می‌کنند تا افکار و عقاید جامعه اسلامی ما را به سمت آنچه خود می‌خواهند منحرف کنند و جامعه را از درون تهی و بی هویت نمایند.
وی افزود: تعلیم و تربیت دو بال اساسی در نظام آموزشی کشور ماست که توام با هم سبب رشد و شکوفایی دانش آموزان برای آینده و حفظ این نظام و خود می‌شود و سرمایه گذاری در این عرصه آینده نگری و حفظ آینده نظام و کشور است.
باباخانی با بیان اینکه بسیج دانش آموزی یکی از بازوان کمک رسان به آموزش و پرورش در مقوله فرهنگی است گفت: فعالیت‌های متنوع بسیج دانش آموزی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، بصیرتی، معرفتی و جهادی و علمی کمکی برای آموزش و پرورش در بُعد تربیتی است.
وی با اشاره به تربیت نسلی در تراز انقلاب اسلامی افزود: اگر ما می‌خواهیم آینده انقلاب را بیمه کنیم از هم اکنون باید برای پرورش نیرو‌های مدیریتی برای حفظ انقلاب تلاش کنیم و این دوره‌ها و برنامه‌ها در این راستا اثرگذار خواهد بود و می‌تواند با تمرین و پرورش دادن نوجوانان برای آمادگی کسب تجربه در راستای مدیریت آینده انقلاب اثرگذار باشد.
در این مراسم گروه سرود بسیج دانش آموزی حوزه ایثار به اجرای سرود پرداخت و در ادامه با حضور مسئولین مراسم بدرقه دانش آموزان از جوار پنج شهید گمنام و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
در این دوره بیش از ۱۰۰ دانش آموز پسر سراسر استان به مدت شش روز در مشهد در دوره تربیت فرمانده واحدهی مدارس پیشگام طرح ولایت حضور دارند و بعد از آن‌ها دانش آموزان دختر به این اردوی آموزشی فرهنگی تربیتی اعزام می‌شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار