خبرهای داغ:
حسین رحیمی-ناحیه بسیج دانشجویی
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان در افتتاح دوره طرح ولایت دانشجویی استان اصفهان گفت:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان با بیان اینکه دانشجویان باید آرمان‌های انقلاب اسلامی را مطالبه کنند، گفت: تربیت نیروی در تراز انقلاب اسلامی، نقش آفرینی، مطالبه‌گری ۳ رسالت کلی بسیج دانشجویی است.
کد خبر: ۹۰۳۷۰۵۷
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدحسین کفعمی در مراسم افتتاحیه طرح ولایت دانشجویی استان اصفهان - دوره آموزش مبانی اندیشه موسوم به دوره خط امام- با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه در 2 آذر سال 1368 اظهار داشت: تربیت نیروی در تراز انقلاب اسلامی، نقش آفرینی، مطالبه‌گری 3 رسالت کلی بسیج دانشجویی است.

وی افزود: امام خمینی(ره) بر اساس نگاه بلند آرمانی و شیوه عارفانه خود این فرمان را صادر کردند، ایشان یکی از ضروری‌ترین تشکل‌ها را بسیج دانشجو و طلبه دانستند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان عنوان کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری ما به عنوان بسیج و تشکیلات انقلاب اسلامی، وظیفه داریم که در میدان‌ها و چالش‌های اساسی کشور به میدان بیاییم، ما تلاش می‌کنیم راهبردهای امام و رهبری را عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: ما در جبهه‌ای قرار داریم که توسط نایب امام زمان(عج) برای همه ما حکم صادر شده و آن عرصه جنگ نرم است و دانشجویان افسران جنگ نرم هستند؛ وظیفه ما عمق بخشی داخلی انقلاب اسلامی، رسالت ما در عرصه تهاجمی دشمن است.

کفعمی با بیان اینکه در حوزه مسائل اداره کشور، اگر تفکر جهادی و انقلابی حاکم شود، خیلی از مشکلات را نخواهیم داشت، یادآور شد: ما باید معضلات جامعه را شناسایی کنیم و در برطرف شدن آن نقش آفرین باشیم و به کارایی نظام اسلامی کمک کنیم؛ در حقیقت دانشجویان باید بتوانند به صورت تخصصی برای برطرف کردن مسائل و مشکلات کشور تلاش کنند.

وی با بیان اینکه امروز جنگ اراده‌ها، عزم‌ها، سیاست‌ها و تدبیرها است، گفت: بر اساس اعلام سازمان‌های بین‌المللی سرعت رشد انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته بیشترین رشد در میان کشورهای مختلف است، این پیشرفت‌ها با وجود تحریم‌های ظالمانه شکل گرفت و امروز ایران اسلامی از نظر رشد علمی و توسعه به عنوان یک کشور پیشرو در جهان به شمار می‌رود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان با بیان اینکه دانشجویان باید آرمان‌های انقلاب اسلامی را مطالبه کنند، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال جداسازی مردم از نظام در فتنه دی ماه سال 1396 بود، امروز نیز استکبار جهانی تلاش می‌کند تا ملت ایران به فرمان ولی خود گوش ندهند و میان امام و امت فاصله بیندازند.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم در شرایط کنونی، پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنیم، گفت: در حال حاضر با یک جنگ اقتصادی رو به رو هستیم و دانشجو  باید بداند در دانشگاه چه رسالتی در رابطه با این جنگ دارد. 

ارسال نظرات