نماینده مردم محلات در مجلس گفت: تغییر مهره‌های اقتصادی کابینه بدون تغییر رویکرد دولت در حوزه‌های اقتصادی مثمر ثمر نیست.
کد خبر: ۹۰۳۷۱۰۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه تغییر در کابینه به ویژه تیم اقتصادی دولت امری ضروری است، اظهار داشت: نسبت به ترمیم کابینه نگاهی سیاسی وجود ندارد بلکه همه جریان‌ها به این موضوع تاکید دارند که حتماً رئیس‌جمهور برای تحرک اقتصادی و برون رفت از شرایط فعلی، برخی از وزراء و مدیران به‌خصوص در حوزه اقتصادی را تغییر دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دشمن تحریم‌های ظالمانه‌ای را علیه کشور اعمال و جنگ اقتصادی را آغاز کرده است، افزود: لذا باید وزرا و مدیرانی در راس امور قرار گیرند که با فضای جنگ اقتصادی آشنا باشند.

نماینده مردم محلات در مجلس  تاکید کرد: شرایط فعلی اقتصادی جامعه ایجاب می‌کند دولت در جهت کاهش فشار معیشتی و اقتصادی بر مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر و جلوگیری از کاهش بیش از حد قدرت خرید آنها تلاش کرده و راه حل بیاندیشد.

سلیمی با بیان اینکه عملکرد نامناسب برخی از مدیران ارشد اقتصادی کشور در طی سالهای اخیر موجب بی‌اعتمادی روزافزون مردم نسبت به تصمیمات و سیاست‌های اجرایی در بخش اقتصادی کشور شده است، اظهار داشت: این مسئله بازنگری در تیم اقتصادی دولت را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه تغییر مهره‌های اقتصادی کابینه بدون تغییر رویکرد دولت در حوزه‌های اقتصادی مثمر ثمر نیست،گفت: جا‌به جایی مهره‌ها بدون تغییر رویکرد‌ها نمی‌تواند کشور را به هدف اصلی یعنی خروج از شرایط اقتصادی کنونی برساند.

ارسال نظرات