موضوع عفاف و حجاب

میزگرد با موضوع تاثیر عفاف و حجاب برسلامت روان برگزار شد

میزگرد تاثیرگذاری عفاف و حجاب بر سلامت روان باحضور روان شناسان و کارشناسان حوزوی و با همکاری حوزه حضرت زینب(س) و بسیج جامعه پزشکی سمنان در سالن جلسات بسیج جامعه پزشگی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۱۰۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،میزگرد تاثیرگذاری عفاف و حجاب بر سلامت روان باحضور روان شناسان و کارشناسان حوزوی و با همکاری حوزه حضرت زینب(س) و بسیج جامعه پزشکی سمنان در سالن جلسات بسیج جامعه پزشگی برگزار شد.
در این جلسه دکتر محمودی، روان شناس بالینی بیمارستان کوثر سمنان بیان کرد: موضوع عفاف و حجاب را باید از دوران کودکی به کودکان آموزش دهیم و به آن ها ارزش دهیم تا در سنین نوجوانی و جوانی دچار مشکل نشوند؛چرا که حجاب و عفاف تاثیر مستقیم بر سلامت فرد در جامعه دارد.
وی ادامه داد: کودکان باید بیاموزند که هر موقعیتی پوشش مناسب خود را دارد و این آموزش در آینده فرزندان ما تاثیر زیادی می گذارد؛همچنین لازم به ذکر است که این آموزش ها تنها خاص دوران کودکی نیست و باید تا دوران نوجوانی وبه صورت غیرمستقیم ادامه داشته باشد.

این روانشناس بالینی خاطرنشان کرد: خداوند هر چه دستور داده است به صلاح انسان ها می باشد و به یقین منجر به آسایش و آرامش انسان می شود؛ بنابراین باید موضوع عفاف و حجاب در جامعه به صورت جدی ترویج داده شود تا همه از آثار مخرب بدحجابی مطلع شوند.
در پایان مقرر شد این جلسات به صورت فصلی برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار