امام جمعه یزد:

«زیر سایه خورشید» حرکتی فرهنگی برای مقابله با تبلیغات سوء دشمن است

امام جمعه یزد گفت: باید در قبال این همه تبلیغات سوء برنامه داشته باشیم و این برنامه زیر سایه خورشید یکی از این برنامه هاست.
کد خبر: ۹۰۳۷۱۵۵
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری، امام جمعه یزد در مراسم استقبال از خدام حرم رضوی ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفت: این برنامه با حضور افرادی که رنگ و بوی حرم دارند، می‌تواند یاد و خاطره امام (ع) را دوباره در دل شیعیان زنده کند چرا که در برنامه هایشان به فرهنگ رضوی و امام رضا (ع) و اسلام توجه ویژه‌ای دارند.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: امام رضا (ع) به همه کار‌های مردم رسیدگی می‌کردند و حتی در سفره خود نیز به نیازمندان و اطرافیان خود توجه داشتند و همیشه به فقرا و مستمندان و افرادی که به نوعی محتاج بودند عنایت و توجه داشتند.

آیت الله ناصری تصریح کرد: اهمیت امامت و ولایت با این فعالیت‌ها در دل مردم زنده می‌شود و این اثرات خوبی دارد.

وی گفت: ما تاکید داشتیم در این دهه حرکت فرهنگ در ارتباط با گفتار و سیره امام (ع) باشد که در این راستا نیز کتاب‌هایی تهیه شده و برنامه‌های مختلف نیز انجام می‌شود.

امام جمعه یزد بیان کرد: شما باید در قبال این همه تبلیغات سوء برنامه داشته باشید که این برنامه زیر سایه خورشید یکی از این کار‌ها است و امیدواریم در محافل علمی و مدارس و دانشگاه‌ها به خوبی این امر انجام شود.

آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: ویژگی این حرکت مردمی بودن آن است و این حرکت کاملا مردمی است که مردم ما نیز عنایت خاصی بدان دارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار