مسئول بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله از شرکت 120 دانشجو در دوره آموزشی طرح ولایت استانی و 20 نفر در طرح ولایت کشوری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۷۱۸۸
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۲

آقامحمدی مسئول بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از برگزاری دوره «طرح ولایت» ویژه دانشجویان استان خبر داد و گفت: تعداد 140 نفر از دانشجویان بسیجی استان مرکزی روز 28 تیرماه برای شرکت در دوره‌های «طرح ولایت» عازم مشهد مقدس می‌شوند.

وی با بیان اینکه امسال به شکل اتفاقی دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی استان با طرح کشوری به طور همزمان در مشهد مقدس برگزار می‌شود، افزود: تعداد 120 نفر از دانشجویان بسیجی برای شرکت در دوره استانی و 20 نفر برای شرکت در طرح کشوری که از 30 تیرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اهداف اجرای این طرح را کادرسازی و تربیت دانشجویان برای پذیرش مسئولیت در آینده کشور دانست و تصریح کرد: در راستای ﺿﺮوت تحکیم بنیان‌های اندیشه‌ای دانشجویان مؤمن انقلابی سراسر کشور و حضور فعال و اثرگذار در میدان جنگ فکری فرهنگی امروز، با محتوایی کارآمد و متناسب با نیازهای امروز جوانان در سنگر دانشگاه، طراحی و برگزار می‌گردد.

آقامحمدی نحوه انتخاب دانشجویان شرکت کننده در این طرح را منوط به گزینش و مصاحبه دانشجویان بسیجی عنوان کرد و گفت: با توجه به هدف گذاری انتخاب هدفمند مخاطبان از طریق گزینش، این امر به نحو مقتضی صورت می‌گیرد تا بتوان بیشترین اثرگذاری و کارآمدی را از دوره توقع داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات