مسئول دفتر نماینگی، ولی فقیه در لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر:
مسئول دفتر نماینگی، ولی فقیه در لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر گفت: اتحاد و پشتوانه‌ی مردمی بزرگترین سرمایه‌ی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۳۷۲۲۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سید خلیل فاطمی زاده در افتتاحیه دوره شهید حججی گردان‌های امام حسین (ع) که در محل حسینیه شهدای لشکر عملیاتی پنج نصر برگزار شد، با تبریک دهه‌ کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) بیان داشت: ما بایستی از خودمان شروع کنیم و در خانه و خانواده مان بتوانیم جلوگیری از اسراف را مد نظر قرار دهیم حال آنکه توجه به جلوگیری از اسراف در بیت المال چند برابر مهمتر و قابل توجه‌تر می‌باشد.

مسئول دفتر نماینگی، ولی فقیه در لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر با اشاره به نا آرامی‌های یک سال اخیر بیان داشت: چیزی که شاهد آن بودیم سوء استفاده و موج سواری دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی از فضای اعتراضات بود. در خیلی از موارد اعتراضات مردم ناشی از مسائل اقتصادی و صنفی بود که در اثر بی تدبیری مدیران دولتی در چند سال اخیر ایجاد شده است.

وی افزود: با توجه به تاکید چند ساله مقام معظم رهبری و اینکه ابتدای هر سال را مزین به یک شعار اقتصادی می‌کردند خود اهمیت موضوع را نشان می‌دهد، اما دولت‌ها در عمل به این توصیه‌ها عمل نکرده اند. مشکل اقتصادی کشور ما ناشی از کمبود منابع نیست بلکه سوء مدیریت و بی تدبیری مدیران دولتی و سیاست گذاری‌های اشتباه در انتقال منابع باعث ایجاد مشکلات اقتصادی شده است.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای نیرو‌های گردان‌های امام حسین (ع) استان که در این دوره شرکت نموده اند گفت: ما پاسداران بایستی با درک و تحلیل درست اوضاع و رخداد ها، حساب مردم از اخلالگران را جدا کنیم. ما در کنار مردم و جزئی از مردمیم و به فرمایش مقام معظم رهبری حلقه‌ی واسط بین حاکمیت و مردم هستیم. اتحاد و پشتوانه‌ی مردمی بزرگترین سرمایه‌ی انقلاب اسلامی است. با توجه به عزمی که در اصلاح امور اقتصادی بوجود امده است ان شاء الله ما نیز بتوانیم به اندازه‌ی کافی موثر باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها