اپلیکیشن “ایدرو همراه” در دفتر فناوری اطلاعات سازمان طراحی شده و قابلیت نصب بر روی سیستم های عامل مختلف ( اندروید. ای او اس ) گوشی های تلفن همراه کارکنان را دارد .
کد خبر: ۹۰۳۷۲۳۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شاتا ، همزمان با پنجاه ویکمین سالگرد ایدرو با حضور رئیس هیات عامل این سازمان از اپلیکیشن ” ایدرو همراه” رونمایی شد .ایدرو نخستین سازمان در حوزه صنعت ،‌معدن و تجارت است که با طراحی این نرم افزار فضای فعالیت کاری روزانه کارکنان خود را بر روی گوشیهای تلفن همراه و با قابلیت انجام امور در خارج از سازمان هوشمندسازی و فراهم کرده است .

اپلیکیشن “ایدرو همراه” در دفتر فناوری اطلاعات سازمان طراحی شده و قابلیت نصب بر روی سیستم های عامل مختلف ( اندروید . ای او اس ) گوشی های تلفن همراه کارکنان را دارد .

با استفاده از این نرم افزار بر روی گوشی تلفن همراه امکانات کاربردی و نرم افزار سازمانی رایانه های محیط کار به گوشی های کارکنان انتقال مییابد .

منصور معظمی در مراسم رونمایی از این نرم افزار بر ضرورت بهره بردن از مزیت های فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطی یرای هوشمندسازی و افزایش سرعت و کیفیت فعالیتهای سازمانی تاکید کرد .

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در این نشست سرعت تحولات حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات را بسیار بالا دانست و بر همین اساس نیاز به روزآمدسازی دانش و مهارت مدیران و کارشناسان برای بهره جویی از این قابلیتها را یک نیاز جدی در سازمانهای رو به توسعه برشمرد.

وی همچنین دقت و مراقبتهای سامانه های امنیتی این نرم افزارها را بخش اساسی دیگر این فرایند برشمرد.

 
ارسال نظرات