خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بقیه الله (عج) شیراز:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بقیه الله (عج) شیراز گفت: در دهه کرامت در‌های بهشت به روی بندگان خالص خداوند باز می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۷۲۵۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، حجت الاسلام سید امرا... محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بقیه الله(عج) شیراز گفت: دهه ی کرامت دهه ای است که درهای بهشت به روی بندگان مخلص خداوند باز می شود.

وی ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفت:در این دهه خداوند بر بندگان مومنش لطف نموده است که ارتباط معنوی با خاندان اهل بیت خصوصا فرزندان موسی بن جعفر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و احمدبن موسی(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س)استفاده معنوی را ببرند.

حجت الاسلام والمسلمی محمدی افزود: دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است، مهر و وفایی که خواهر مهـربان و دلداده را به هجــرت وادار نمـوده و غربت و بیـماری و مرگ را در فصـل جوانی  برای او آسـان کرده است. دهه کرامـت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمـانی است و این که می‌توانند رهبـری دل‌های صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عهده‌دار بشوند. تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند.

وی تصریح نمود:دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه (علیهااالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) می‌باشد. این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است. دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها