خبرهای داغ:
آیت الله سعیدی:

وحدت مسؤولان خنثی کننده توطئه دشمن است/ تأکید بر نقش مهم مجموعه‌های حراست در تضمین سلامت اداری

امام جمعه قم با تأکید بر نقش مهم مجموعه‌های حراست در تضمین سلامت اداری گفت: وحدت مسؤولان خنثی کننده توطئه دشمن است.
کد خبر: ۹۰۳۷۲۶۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور طی سخنانی بازرسی و حراست از نظام اسلامی را مأموریت خطیر الهی عنوان و بر لزوم توجه به این جایگاه مهم تأکید کرد.

وی با اشاره به نقش و اهمیت مراقبت و نظارت در آموزه‌های دینی، انسان را موجودی نیازمند حراست دانست و تصریح کرد: خداوند متعال به فرشتگان هم به عنوان مأموران حراست، مأموریت تکریم مخلوقات را داده است.

امام جمعه قم همچنین به نقش مهم مجموعه‌های حراستی در تضمین سلامت دستگاه‌های اداری اشاره و خاطرنشان کرد: سلامت دستگاه‌ها و مسؤولین یکی از مطالبات الهی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله سعیدی با بیان این که حراست نقش داور را دارد افزود: به نفع سیستم است که تشویق کار خوب و پیشگیری از کار بد به عنوان دو کار برجسته مد نظر حراست باشد.

وی با اشاره به تلاش و برنامه ریزی دشمنان برای ایجاد تفرقه و القای یأس و ناامیدی در کشور، اظهار کرد: مسؤولان نظام با هوشیاری و هم دستی و وحدت در برابر این توطئه دشمن خارجی ایستاده‌اند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم اطلاع رسانی و بیان چهره به چهره خدمات به مردم از سوی مسؤولان گفت: بیان خدمات و گزارش دهی به مردم موجب اعتماد و اطمینان بخشی در جامعه می‌شود.

وی با بیان این که مردم نارسایی‌ها و مشکلات را تحمل خواهند کرد تصریح کرد:، ولی مسؤولین باید تلاش مضاعف برای رفع مشکلات و کاستی‌ها داشته باشند.
ارسال نظرات