خبرهای داغ:

اهدا ۱۷۰ جهیزیه در شب میلاد امام رضا(ع) به نوعروسان کم‌بضاعت در قم

مسئول سازندگی سپاه علی ابن ابی‌طالب(ع) از اهدا ۱۷۰ جهیزیه به خانواده کم‌بضاعت و نیازمند توسط بسیج سازندگی در شب میلاد امام رضا(ع) در قم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۷۲۷۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳
علی دستوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با بیان اینکه از آیات و روایات معصومین درمی یابیم که کمک و دستگیری مستضعفان از بهترین و نیکوترین کار‌هایی است که انسان می‌تواند در حق انسانی دیگر انجام دهد، خاطرنشان کرد: ادغام دو سازمان بسیج مستضعفین و جهاد سازندگی به دستور رهبر انقلاب سبب شده که بسیج سازندگی به‌علاوه سازندگی در مناطق محروم فعالیت‌های محرومیت‌زدایی در این سازمان انجام شود.

وی با بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) درباره کمک به نیازمندان و یتیمان افزود: هر کس یتیمی را سرپرستی کند تا بی‏‌نیاز شود، خداوند، در برابر، بهشت را بر او واجب می‏‌کند.

دستوری بسیج سازندگی قم را به‌عنوان یکی از متولیان محرومیت‌زدایی در قم دانست و نیز یکی از وظایف بسیج سازندگی محرومیت‌زدایی بیان کرد و گفت: به مناسبت دهه کرامت در شب میلاد امام رضا ۱۷۰ جهیزیه به خانواده کم‌بضاعت و نیازمند توسط بسیج سازندگی اهدا می‌شود.

وی افزود: ۸۰۰۰ جهیزیه در کل کشور اهدا خواهد شد که ۱۷۰ جهیزیه مختص به قم است البته کمیته امداد امام خمینی (ره) و دولت نیز در این امر خداپسندانه همیار و همکار بسیج سازندگی بوده‌اند.

مسئول سازندگی سپاه علی ابن ابی‌طالب (ع) ادامه داد: همچنین امام صادق (ع) درباره این موضوع فرمود: ه‌اند که هر مؤمنی گرفتاری مؤمنی را برطرف کند، خداوند هفتاد گرفتاری دنیا و آخرت را از وی دور می‏‌سازد.
ارسال نظرات