با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان:
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بر لزوم رفع مشكلات مربوط به بهره برداری از باند دوم فرودگاه بین المللی زاهدان تاکید کردند.
کد خبر: ۹۰۳۷۲۹۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر زاهدان، طی بازدیدی که با حضور رئیس و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر به منظور بررسی مسائل و مشکلات موجود در مسیر استفاده از باند دوم فرودگاه انجام شد مدیران و مسئولین فرودگاه زاهدان ضمن ارائه‌ توضیحاتی در رابطه با چگونگی احداث باند دوم فرودگاه، به تشریح مشکلات و موانعی که عدم بهره برداری از این باند را موجب شده است پرداختند.

یکی از موضوعات مطروحه، مربوط به فضای ابتدایی باند بود که به گفته مدیران فرودگاه این محدوده در حال حاضر در اختیار شهرداری قراردارد که عدم تعریض این مسیر به واسطه‌ی وجود دیوار در این محور که بایستی تخریب گردد مانع بهره برداری از این محل شده است.

عرصه و اعیانات موجود در محدوده استفاده از باند از دیگر مسائلی بود که از آن به عنوان یکی دیگر از مشکلات فراروی بهره برداری از این باند ذکر شد.

طبق اظهارات مدیران فرودگاه ساکنین در این موقعیت تا کنون جهت بازگشایی مسیر، حاضر به همکاری نشدند لذا به علت عدم وجود فضای لازم جهت استفاده از این محور، بهره برداری از باند دوم را در عمل غیر ممکن ساخته است.

در پایان این بازدید و پس از بررسی مسائل مربوطه، اعضای شورای اسلامی شهر آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری در راستای حل مشکلات موصوف اعلام کردند و در نهایت مقرر شد به منظور حل مشکلات یاد شده، مدیران فرودگاه زاهدان تمامی اطلاعات و مستندات مربوطه را در اسرع وقت جهت بررسی لازم در اختیار شورای اسلامی شهر قرار دهند تا تدابیر لازم جهت رفع آن‌ها اندیشیده شود.
ارسال نظرات