نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در دیدار مدیرکل صداو سیمای مرکز استان و تعدادی از تهیه کنندگان این سازمان، گفت: تبیین ابعاد مختلف ارزش‌های انقلابی و اسلامی رسالتی سنگین بر دوش همه دستگاه های فرهنگی است که در این میان زبان هنر در قالب برنامه تلویزیونی ، سینما و تئاتر و موسیقی نقشی اثر گذار دارد.
کد خبر: ۹۰۳۷۳۰۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان،  حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم با اشاره به ظرفیت های بالای هنر فیلم و سینما در جهت دادن به اندیشه های جوانان اظهارداشت: سینما و تلویزیون تبلیغ کننده‌ای رسا برای ارایه‌ی برترین حقیقت‌هاست که دست اندکاران آن با ارتقا توانمندی های خود میتوانند در جهت تبلیغ دین گام های موثری بردارند.

وی با بیان اینکه هنرمندان و کارگردانان باید بر روی محتوای آثار خود بیش از پیش اهتمام داشته باشند، خاطرنشان کرد: شاید برخی ها امکان حضور در مسجد و هیئت را نداشته باشند که ما می‌توانیم بسیاری از جوانان را با زبان هنر به سوی ارزش‌های انقلاب اسلامی سوق دهیم.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه هنر به ویژه هنر برجسته‌ سینما، تئاتر و موسیقی ، یک ضرورت برای کشور است، افزود: باید با تکیه برارزش های انقلابی و محتوای ایرانی و اسلامی، در جهت تقویت محتوایی اثرات سینمایی، فیلم‌های ارزشی، تئاتر، شعر و سرود در ارائه حقیقت‌ها به جوانان گام های موثر برداریم.

لطیفی مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی هم در این دیدار با ارئه گزارشی از عملکرد و برنامه های در دست تولید این سازمان در سال 97 گفت : محور همه تولیدات عمدتا در راستای ایجاد فضای نشاط و امید آفرینی در جامعه هست و به همین منظور 2 عنوان سریال دست تولید است که قابلیت پخش از شبکه های سراسری را دارد.

وی افزود : برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان ارزش های ملی و مذهبی را به شکلی هنرمندانه از قاب تلویزیون و رادیو استانی ترویج و تبیین می کنیم.

لطیفی با بیان اینکه برای رسیدن به نقطه ایدآل نیازمند کمک های مادی و معنوی هستیم گفت: سریالی 13 قسمتی با عنوان جلال برای چهل سالگی انقلاب اسلامی تولید میشود که بر مبنای اسناد تاریخی اوضاع و احوال روزهای شیرین انقلاب را بیان خواهد کرد.

در این دیدار آقایان کریمی، نجفی، حیدرنژاد و گوهریان به بیان دیدگاه های خود پیرامون موضوعات و سریال های در دست تولید سیمای مرکز آذربایجان شرقی پرداختند.

ارسال نظرات