رئيس اداره تبليغات اسلامي زهک گفت: تبليغات اسلامي در راستاي گسترش روح معنوي و کاهش آسيبهاي اجتماعي در جامعه نقش بسيار مهمی دارد.
کد خبر: ۹۰۳۷۳۰۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام جامعی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زهک با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ضمن دیدار از همکاری وی در زمینه امنیت مراسم مذهبی با اهدا  لوح تقدیر تشکر کرد.

حجت‌الاسلام جامعی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی زهک در این دیدار ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی را در راستای گسترش روح معنوی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه بسیار بزرگ خواند و گفت: تراز فعالیتی سازمان تبلیغات اسلامی بسیار بالا و در سطح گسترده‌ای از جامعه انجام می‌گیرد و یکی از مهم‌ترین نهاد‌های تاثیر گذار در سطح کشور است، که برای نجات از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی باید مورد توجه جدی و حمایت دلسوزان این عرصه قرار گیرد و روز به روز تقویت شود.

وی همچنین نیروی انتظامی را به‌ عنوان حافظان امنیت و آرامش عمومی نهادی مقدس و مهم برشمرد و بیان کرد: جامعه‌ای که در آن امنیت نباشد هیچ راهی به پیشرفت و تعالی و پرورش مکارم اخلاقی ندارد و نقش کارکنان در نیروی انتظامی نقشی خطیر و قابل توجه است.

سرهنگ قره گوزلو فرمانده نیروی انتظامی زهک در ادامه تربیت نیروی خدوم و مخلص و دلسوز و انقلابی را از اولویت‌های مهم هر دستگاهی بیان کرد و گفت: این مهم را ما در نیروی انتظامی  پیگیری  می‌کنیم.

وی نیز ضمن خواستار همکاری و تعامل دوسویه، از برنامه ریزی‌های لازم در خصوص گسترش فضای معنوی و اخلاقی در نیروی انتظامی خبرداد.
ارسال نظرات