خبرهای داغ:
قائم مقام معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان:

راه شکست توطئه‌های فرهنگی دشمنان، داشتن بینش، بصیرت و تحقیق در خصوص مبانی دین

قائم مقام معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: راه شکست توطئه‌های فرهنگی دشمنان، داشتن بینش و بصیرت و تحقیق در خصوص مبانی دینی است که باید با جدیت پیگیری و اقدام انجام شود.
کد خبر: ۹۰۳۷۳۲۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدرضا میرشمسی، در همایش بصیرتی ناظران شورای نگهبان در دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان شاهرود که در گرامیداشت سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی برگزار شد، اظهار کرد: ناظران شورای نگهبان رسالت سنگینی در حفظ و حراست از اهداف و آرمان‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی بر عهده دارند.
میرشمسی با بیان اینکه نظارت، کار سخت و پیچیده‌ای است تصریح کرد: از ابتدای تأسیس نهاد مقدس شورای نگهبان تمامی دست‌اندرکاران با دقت و تقوای الهی خدمت کرده اند و در این مسیر وامدار هیچ شخص، جناح و گروهی نیستند.
قائم مقام معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان با اشاره به تلاش گسترده دشمنان علیه انقلاب اسلامی با فعالیت‌های فرهنگی، بر هوشیاری مردم و ناظران در مواجه با دسیسه‌های آن‌ها با بهره گیری از آموزه‌های دینی تاکید کرد.
میرشمسی افزود: راه شکست توطئه‌های فرهنگی دشمنان، داشتن بینش و بصیرت و تحقیق در خصوص مبانی دینی است که باید با جدیت پیگیری و اقدام انجام شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها