خبرهای داغ:
تشریح برنامه‌های سالروز عملیات مرصاد:
نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با محوریت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۳۲۲
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار مرادعلی محمدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه با محوریت عملیات مرصاد  در استانداری کرمانشاه برگزار شد، از برنامه ریزی برای اجرای برنامه های متنوع به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی تحت عنوان "شهدای مرصاد"، سخنرانی فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در مراکز نظامی وغیرنظامی، گلباران یادمان مرصاد، مسابقه قصه گویی و نقاشی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مراسم عصر شعر و خاطره در حوزه هنری، برگزاری همایش های مختلف در سطح شهرستان ها، انجام تبلیغات محیطی در سطح شهر و برپایی نمایشگاه عکس جنایات منافقین از جمله این برنامه ها خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین 100 نفر از فرماندهان و سرداران حاضر در عملیات مرصاد با حضور در مساجد استان به عنوان راوی به تشریح ابعاد مختلف این عملیات می پردازند.

وی در پایان یادآورشد: در نظر داریم تندیس 17 شهید خلبان و تندیس خلبان برات‌پور طراح عملیات "اچ 3" را در جوار میدان آزادگان کرمانشاه نصب کنیم.

محمدی همچنین با بیان اینکه پنجم مرداد روز ملی کرمانشاه تاکنون در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب نرسیده، اظهارکرد: برای ثبت این روز به عنوان روز ملی کرمانشاه درحال انجام برخی مقدمات هستیم و در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی استان آن را مطرح می کنیم که در صورت تصویب، به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال خواهد شد.

 حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز از برگزاری جشنواره تئاتر ملی مرصاد به مناسب سالروز عملیات مرصاد خبرداد و افزود: امسال برای اولین بار این جشنواره را به شکل ملی برگزار خواهیم کرد که در آن 18 استان کشور حضور دارند.

وی گفت: این جشنواره 23 مرداد برگزار می شود.

وی افزود: همچنین به مناسبت روز ملی کرمانشاه برپایی نمایشگاه های کتاب را در تمام شهرستان های استان خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: هماهنگی های لازم برای ثبت پنجم مرداد به عنوان روز ملی کرمانشاه را انجام خواهیم داد.

 

ارسال نظرات