مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه:
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مهمترین سیاست اجرایی و اولویت یکم تا سوم قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، رفع بیکاری و تولید شغل می باشد.
کد خبر: ۹۰۳۷۳۴۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری،  همایش تکریم و تجلیل از 400شبان و گله دار عشایری استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان کشوری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار سردار حزنی، مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در این همایش گفت: هدف اصلی ما در این همایش این است که از زحمات این قشر قدردانی کنیم.

سردار حزنی با برشمردن مشکلات عدیده قشر عشایر به مشکلات بانکی عشایر نیز اشاره کرد و اظهار داشت: تعهد بانک ها به عشایر باید انجام شود و از مسئولین انتظار داریم عشایر را به بانک ها متصل کنند .

وی تاکید کرد: عشایر برای ما بسیار مهم هستند و باید با کار و همدلی فضای گفتمان برای حل مشکلات عشایر را فراهم آوریم .

مشاور فرمانده کل سپاه اذعان کرد: عشایر بهترین مردم کشور هستند و باید بهترین زیر ساخت ها را برای این عزیزان فراهم کرد و کاری کنیم که هزینه عشایر در زندگی کاهش یابد .

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: حل مشکلات اقتصادی از جمله مشکلات قشر عشایر باید در داخل کشور حل شود  و باید بدانیم مشکلات ما در خارج حل نمی شود.

سردار حزنی تأکید کرد: مهمترین سیاست اجرایی و اولویت یکم تا سوم قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، رفع بیکاری و تولید شغل می باشد و اولویت دیگری که در این قرارگاه به صورت جدی انجام می شود حل مشکل کم آبی سال می باشد.

ارسال نظرات