بخش بین‌الملل نامه ای به امام رضا(ع) برترین های خود را معرفی کرد

بخش بین‌الملل نامه ای به امام رضا برترین ها را معرفی کرد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران : برترين ها و شایسته ترين هاي بخش بین‌الملل جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) معرفی شدند.
کد خبر: ۹۰۳۷۳۵۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت : افراد برتر و شایسته قدردانی بخش بین‌المللی جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) , خانم مالکی اماسای پرزیوس از کشور پرو و بتول زهرا اکپول از ترکیه به صورت مشترک رتبه نخست را کسب کردند.

شالویی افزود: عایده عیسی از لبنان و سوتیاوان از اندونزی مشترکا رتبه دوم شدند و محمد ابراهیم از نیجریه و بتول سایوز از ترکیه هم مشترکا رتبه سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: مریم سروری از آمریکا ، امیل امیش‌اف از آذربایجان ، هیدایا محمد از غنا ، عاجز حسین از پاکستان و زینب از هند شایسته تقدیر شدند.

شالویی گفت: فطرت تشبوف از تاجیکستان ، سلمان تومی از تونس ، فردوس جهان از بنگلادش ، کالالا انگاندو اندهد از کنگو ، جمعه قاسوره از بروندی ، مایونکور ماسالی از لیبریا ، جمیل آقایف از آذربایجان ، فاطمه یلماز از بلژیک و کلاتودیا میشل رانگل روندون از ونزوئلا در این جشنواره شایسته تقدیر شدند.

برگزیدگان سیزدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع) 31 تیر با حضور چهره های برجسته ملی و خارجی در ساری مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها