مراسم ویژه گرامیداشت دهه کرامت با حضور کاروان«سفیران کریمه» در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۳۶۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم گرامیداشت دهه کرامت با شرکت خواهران و برادران نیرو‌های کادر و بسیجی و با حضور خدام حرم حضرت معصومه(س) در نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان برگزار شد.

روح الله بخشی روحانی کاروان «سفیران کریمه»با تبریک و گرامیداشت دهه پر خیر و برکت کرامت با اشاره به چند روایت وذکر آیه‌ای از قرآن کریم رعایت کردن تقوا را پایه و اساس خلقیات عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم خوب زندگی کنیم و خوب از دنیا برویم، خداوند راه را در قرآن به ما نشان داده و با صراحت بیان کرده است که «اگر خدا را یاری کنید خدا هم شما را یاری می‌کند و ثابت قدم می‌مانید».

وی افزود: یاری کردن خداون نشانه خوب زندگی کردن و ثابت قدمی نشانه عاقبت به خیری است.

بخشی بیان کرد: در روایات مخلوقات خدا، خانواده خداوند ذکر شده اند، پس یاری کردن مردم یعنی یاری کردن خداوند، نباید نسبت به هم بی تفاوت باشیم.

روحانی کاروان سفیران کریمه اظهار داشت: امروزه که بسیاری از مردم با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند کمک و یاری همدیگر در حوزه‌های اقتصادی، فکری، عقیدتی و فرهنگی مصداق یاری کردن خداوند است.

گفتنی است در پایان این مراسم پرچم مطهر حرم حضرت معصومه(س) جهت زیارت بین حاضرین گردانده و نمک تبرک آستان مقدس حرم آن حضرت نیز بین کارکنان توزیع شد.
ارسال نظرات