سعید فتاحی در پایان نشست مشترک با مدیرکل ورزش و جوانان ، هئیت فوتبال استان و شهرستان وفرماندار قائم شهر و مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران ، انجام نخستین بازی فوتبال نساجی مازندران با ذوب آهن اصفهان در چهارم مرداد در قائم شهر را منوط به تامین نور پروژگتورها و آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر دانست.
کد خبر: ۹۰۳۷۳۸۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سعید فتاحی در پایان نشست مشترک با مدیرکل ورزش و جوانان ، هئیت فوتبال استان و شهرستان وفرماندار قائم شهر و مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران ، انجام نخستین بازی فوتبال نساجی مازندران با ذوب آهن اصفهان در چهارم مرداد در قائم شهر را منوط به تامین نور پروژگتورها و آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر دانست.

حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران ، افزایش پیمانکاران و تلاش مضاعف نیروهای اجرائی را نشانه وجود اراده استانی و شهرستانی برای آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر اعلام کرد.

جایگاه جدید تماشاگران ، رختکن ها و اتاق های داوران ، کنفرانس خبری ، تست دوپینگ و سرویس های بهداشتی و نصب برج های نوری و اسکوربرد ازامکانات وتاسیسات مورد نیاز ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر است که برای انجام آن حدود 10 میلیارد تومان اعتبار هزینه می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها