خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در یادواره آبروی محله تازه کند علیا این شهرستان، گفت: یادواره های شهدا با عنوان آبروی محله و افتخار کوچه موجب آشنایی نسل چهارم انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت می شود.
کد خبر: ۹۰۳۷۳۸۱
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی اظهارداشت: هیچ جایگاهی بالاتر از جایگاه شهدا نیست چراکه خداوند متعال خودش مشتری و خریدار خون شهداست.

وی افزود: دشمن با  همکاری عوامل و مزدوران داخلی می خواهد این فرهنگ ایثار و شهادت را از ما بگیرد و ما را با فقر و فساد مشغول کند.

حجت الاسلام طالعی ادامه داد: استکبار جهانی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تلاش می کند تا این فرهنگ ایثار و شهادت را که بزرگترین درس عاشورا برای مسلمانان است را از ما گرفته و یک فرهنگ بی غیرت و لایک را جایگزین کند.

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه مراغه اضافه کرد: دشمن می خواهد  آرمان و اهداف  امام حسین(ع) را  در کربلا محدود کرده و فقط شور حسینی را در جامعه ترویج دهد.

حجت الاسلام طالعی بیان کرد: دشمن کاری کرده که جوانان ما برخی مواقع  تا نیمه های شب  عزاداری و سینه زنی می کنند ولی نماز صبح آن ها که یکی از پیام عاشورا نماز اول وقت بود را فراموش می کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به برجام اشاره کرد و گفت: سه سال دنبال برجام رفتیم و کلی هزینه کردیم اما نانی به سفره مردم اضافه نشد هیچ بلکه این همه گرانی و تورم یکی از پیامد های برجام بود.

حجت الاسلام طالعی راه نجات و سعادت را در گرو پیشرفت های علمی، صنعتی و تلاش مسئولان و عملکرد خوب و حمایت مردم از تولیدات داخلی  دانست و افزود: یکی دیگر از آرمان های شهدا  و امام همین پیشرفت های علمی و صنعتی کشور بود.

وی حضور مردم در صحنه های مختلف را برای پیشرفت کشور لازم دانست و افزود: دشمن می خواهد اتحاد و یکپارچگی مردم و دولت را گسسته و با ایجاد تفرقه و آشوب جلوی پیشرفت کشورا را بگیرد.

حجت الاسلام طالعی بصیرت و به موقع عمل کردن را از خصوصیات خواص برشمرد و اظهارداشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اگر غفلت کنیم و به موقع عمل نکنیم قطعا با لگد های دشمن بیدار خواهیم شد.

وی  خطاب به کلیه احزاب و گروه های جامعه گفت: شهدا و پیشرفت نظام و اتحاد و یک پارچگی و حمایت از گروهای مقاومت وجه مشترک کلیه احزاب است بنابراین نباید از وجوه مشترک عدول  کرد. 

حجت الاسلام طالعی افزود: با بزرگداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا می ‌توان آن ها را به‌ عنوان الگوی واقعی بصیرت، ولایت مداری، ایستادگی، مقاومت، عدم تسلیم و روی پای خود ایستادن  برای نسل های بعدی شناساند.

در این یادواره تعدادی از فرزندان طلاب آذربایجانی مقیم روسیه سرودی در وصف امام زمان (عج) اجرا کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها