سید ساجد یعقوبی
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: همه دستگاه‎ها باید با همکاری یکدیگر برای تحقق امر حجاب و عفاف در جامعه تلاش کنند و بدانند که با تهدید و اجبار نمی‎توان کاری از پیش برد.
کد خبر: ۹۰۳۷۴۰۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

بشیر خالقی نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، پیرامون نقش دستگاه‏های مختلف فرهنگی و کوتاهی این دستگاه‏ها در امر حجاب و عفاف عنوان کرد:نظام ما نظام ارزشی و برگرفته از خون پاک شهدا است.

وی بیان کرد: همه دستگاه‎ها باید با همکاری یکدیگر برای تحقق امر حجاب و عفاف در جامعه تلاش کنند و بدانند که با تهدید و اجبار نمی‎توان کاری از پیش برد.

خالقی تصریح کرد: بایستی پایبندی و اعتقادات دینی در جوانان و در وجود آن‎ها شکل گیرد تا دشمنان نتوانند با ارائه الگو‌های غربی تغییری در آن‏ها ایجاد کنند.

وی عنوان کرد: تنها نباید به تبلیغات بسنده کرد و باید حجاب را به صورت عملی نیز رعایت کرد، از طرفی جوانان به عملکرد مسئولان جامعه نگاه می‎کنند و به پیروی از آن‎ها می‎پردازند بنابراین باید مسئولان توجه کافی را در این زمینه داشته باشند.

خالقی در پایان گفت: مسئولین باید با پیروی از ائمه اطهار و نیز با خوشرویی و عمل به احکام انگیزه در جوانان را برای عمل به احکام دینی و حفظ حجاب ایجاد کنند.

ارسال نظرات