خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سمنان از برگزاری مراسم بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت سالروز عملیات مرصاد در سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۷۴۱۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
محمد امامی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان گفت:ایام پیش رو ایام سالروز عملیات افتخار آمیز مرصاد است و به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان سمنان برگزار خواهد شد.
امامی افزود:تبیین ماهیت وجودی منافقین کوردل برای مردم و به خصوص قشر نوجوان و نسل جدید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید آن را پیگیری و اجرا کرد و سالروز عملیات مرصاد بهترین فرصت برای این امر است.
سرگرد محمد امامی در ادامه به اهداف شوم منافقین در زمان حال اشاره کرد و گفت: منافقین از همان ابتدای شکل گیری تا به امروز به دنبال ضربه زدن به این انقلاب و نظام و مردم ایران اسلامی بوده اند و از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و هر جا که دشمنان قصد ضربه به نظام و کشور را داشته اند منافقین نیز همکاری کرده اند. چه بسا در ترور بیش از ۱۷ هزار ایرانی از ابتدای انقلاب تا کنون دست پلید منافقین به خون این جوانان و نخبگان و مردم بی گناه ایران اسلامی آلوده شده است؛ و ما باید در سالروز عملیات مرصاد جنبه جهاد و شهادت را خوب و درخور شأن شهدا تبیین نماییم.
وی در پایان به برنامه‌های مختلف پیش بینی شده در ایام سالروز عملیات مرصاد اشاره کرد و گفت: مهمترین برنامه پیش بینی شده مراسم پیاده روی خانوادگی عمومی است که برای مردم شریف شهرستان سمنان برنامه ریزی شده است که در سالروز عملیات افتخار آمیز مرصاد برگزار می‌شود و پیش بینی می‌کنیم که جمعیتی بالغ بر ۳ الی ۴ هزار نفر در این برنامه ورزشی تفریحی شرکت نمایند.
امامی همچنین برنامه همایش تخصصی موریانه‌های خاموش (واکاوی ماهیت و اهداف منافقین کوردل) و نشست سیاسی عمومی در شهرستان سمنان با سخنرانی سردار صنایی راد معاون سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور در این ایام را از دیگر برنامه‌های شاخص سالروز عملیات مرصاد عنوان کرد که در سطح شهرستان سمنان برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها