رضا احمد‌زاده در جلسه ساماندهی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی «۲۶ عید‌ماه طبری» در شهرستان سوادکوه گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در راستای تقویت نشاط و شادابی جامعه برنامه‌ریزی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۷۴۴۲
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رضا احمد‌زاده  در جلسه ساماندهی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی «۲۶ عید‌ماه طبری» در شهرستان سوادکوه گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در راستای تقویت نشاط و شادابی جامعه برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان سوادکوه برای برگزاری برنامه‌های مختلف مناسبتی در طول سال، برنامه‌ریزی کرده است، افزود: گرامی‌داشت «۲۶ عید‌ماه طبری» که برای گرامی‌داشت روح درگذشتگان و نیز صله‌رحم و به همراه مسابقات کشتی لوچو برگزار می‌شود که در سوادکوه هم سابقه دیرینه دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه با بیان اینکه «۲۶ عید‌ماه طبری» برابر با ۲۸ تیر‌ماه است، خاطر‌نشان کرد: هر‌ سال به‌مناسبت «۲۶ عید‌ماه طبری» مسابقات کشتی لوچو و در برخی مناطق برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

احمد‌زاده از برگزاری ۸ برنامه مربوط به «۲۶ عید‌ماه طبری» در سوادکوه خبر‌داد و اظهار‌ کرد: مسابقات سنتی کشتی لو‌چو به مناسبت «۲۶ عید‌ماه طبری» در روز پنجشنبه ۲۸ تیر‌ماه در ساعت ۱۰ صبح در امام‌زاده حسن الاشت، ساعت ۱۵ عصر در روستای گردنه‌سر، ساعت ۱۶ عصر در روستای کلاریجان، ساعت ۱۶ عصر در کمر‌پشت و در ساعت ۱۷ عصر در شهر بخش زیراب، خواج‌کلا، تیر‌جار به‌صورت جشنواره فرهنگی و ورزشی و کشتی لوچو برگزار می‌شود و در روز جمعه ۲۹ تیر‌ماه هم ساعت ۱۰ صبح در روستای چرات و ۱۵ عصر در روستای ارات‌بن برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها