خبرهای داغ:
همزمان با گرامیداشت دهه کرامت باغ بهشت و گلزار شهدای همدان با حضور خادمین حرم امام رضا (ع) معطر به عطر دلنشین حرم رضوی شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۴۸۱
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰

گلزار شهدای همدان معطر به عطر دلنشین حرم رضوی شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با گرامیداشت دهه کرامت و نخستین روز حضور کاروان زیر سایه خورشید در همدان، فضای باغ بهشت و گلزار شهدای همدان به بوی معطر حرم شمس الشموس با حضور خادمین حرمش آکنده شد.

این مراسم معنوی با حضور پر شور و باشکوه خانواده شهدا، مسئولین سپاه استان و ناحیه همدان، مردم ولایت مدار همدان و مشتاقان امام هشتم و اهل بیت(ع) که افتخار میزبانی خادمان امام رئوف و کاروان زیر سایه خورشید را داشتند، برگزار شد.

بیرق متبرك امام رضا (ع) كه توسط خادمان مرقد مطهر آن حضرت حمل می‌شد در میان استقبال گسترده عاشقان امام رضا(ع) در یك فضای كاملا روحانی و معنوی قرار گرفت و بار دیگر فضای استان همدان به شمیم حضرت سلطان علی ابن موسی الرضا(ع) معطر شد.

مردم شهید پرور و شیفته اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) با حضور پرشور خود عشق و ارادت جاودانه خود نسبت به اهل بیت(ع) را به منصه ظهور رسانده و در جوار شهدا با نجوای «رضا؛ رضا» دل‌ها را روانه مشهد مقدس کردند.

با مدیحه‌سرایی توسط یکی از خادمین رضوی و اهتزاز پرچم سبز گنبد طلای هشتمین خورشید آسمان معرفت توسط کاروان خادمین حرم حضرت امام رضا (ع)؛ حاضرین با سوز و نیازی خالصانه مست عطر حرم رضوی شده و به زیارت معنوی و عاشقانه امام مهربانی‌ها رفتند.

در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده شهیدان مجید صانعی، شهید غفاری، شهید بشیری و شهید تازه تفحص شده شهید مهراب سهرابلویی، خادمین حرم عطر رضوی به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرده و سینه‌خیز بر چادر مادر شهید «سهرابلویی» بوسه زدند.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ شهید «سهرابلویی» از شهدای بسیجی غواص عملیات کربلای 4 گران 55 لشکر سپاه انصارالحسین(ع) متولد شهرستان قهاوند در سن 18سالگی در دی ماه سال 65 در اروند کنار به شهادت رسید و چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص پیدا و پس از احراز هویت و انجام آزمایشات DNA شناسایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات