خبرهای داغ:
معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد
معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از ارسال ۸۰۰ اثر در سه بخش حرفه‌ای، موضوعی و ویژه به دبیرخانه نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۷۴۹۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
ارسال ۸۰۰ اثر به نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدجواد محرابی با اشاره به استقبال خوب خبرنگاران برای شرکت در نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قم بیان کرد: این جشنواره با توجه به درخواست خبرنگاران یک هفته تمدید شد و روز گذشته مهلت ارسال آثار پایان یافت.

وی با اشاره به ایکه در بخش اصلی و حرفه‌ای شاهد ارسال ۴۷۸ اثر از ۱۳۶ شرکت کننده بودیم، بیان کرد: ۱۱۶ گزارش، ۱۰۴ یاداشت و مقاله، ۷۶ تیتر، ۲۷ خبر، ۶۹ مصاحبه، ۱۰ طنز مکتوب، ۴۲ صفحه آرایی، ۷ کاریکاتور و ۲۷ عکس خبری به بخش حرفه‌ای جشنواره ارسال شد.

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه در بخش حمایت از کالای ایرانی شاهد ارسال ۹۰ اثر بودیم، یادآور شد: در این بخش ۳۳ گزارش، ۲۰ مقاله و یادداشت و ۳۷ مصاحبه و گفت: وگو به دبیرخانه رسید.

وی در خصوص بخش موضوعی نیز بیان کرد: در بخش نما و منظر شهری ۳۱ اثر، ظرفیت گردشگری ۲۴ اثر، نماز در آیینه مطبوعات ۱۲ اثر، ایثار و شهادت ۳۸ اثر، بحران آب و محیط زیست ۴۲ اثر، چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی ۶۴ اثر و وقف و امامزادگان ۱۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

محرابی با بیان اینکه نفرات برتر این مراسم همزمان با روز خبرنگار معرفی شده و از آن‌ها تجلیل می‌شود، گفت: از خبرنگاران می‌خواهیم به سایت جشنواره مراجعه کرده و اگر نیاز بود نواقص را برطرف کنند چرا که هنوز فرصت برای رفع نقص وجود دارد.

وی یادآور شد: شرکت کنندگان در این جشنواره در صورت بروز مشکل برای رفع نقص می‌توانند با دبیرخانه جشنواره به شماره ۳۲۱۱۴۲۹۹-۳۲۱۱۴۲۴۶ تماس حاصل کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها